donderdag 19 oktober 2023

Week 42 bij 52 WTC.

 


Week 42 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag heb ik een slimline kaart gemaakt met de leuke Rudolf stans.
Deze stans heb ik 2e hands op de kop kunnen tikken dus helemaal leuk!

Ik ben begonnen met een crème kleur cardstock en daarop een bruin dp en 
daarop een dp met huisjes en boompjes.
Het rendier uitgestansd en diverse kleine onderdelen met glanspapier gestanst.
De stans van de slee is nog een oudje.


Eerst nog een rij witte boompjes en daarvoor Rudolf met de slee met pakjes.
De kerstman is deze aan het uitdelen dus hij staat er even niet op!


Rudolf met zijn mooie glimmende rode neus en mooie riemen die ook mooi glanzen.
De slee met de pakjes waarop ik nog een randje goud heb gedaan met de pearlpen.


Nog een tekst erboven uitgestansd van Fijne Kerst ook in het rood.
Ik vind het een leuk kaartje geworden, wat jullie?

We gaan nog even door met de kerstkaartjes maar ik ben al aardig op orde wat aantal betreft.
Ik hoef er niet zoveel meer dit jaar. 
Heb eens goed gekeken van wie ik eigenlijk een kaartje krijg en dat zijn er veel minder dan andere jaren. 
Veel mensen verzenden geen echte kaartjes meer. Wel jammer!

Ik wens jullie veel succes met een kerstkaartje
 En jullie kunnen deze weer koppelen bij 52 WTC.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





15 opmerkingen:

  1. Kijk eens hoe blij de moose is dat hij de slee van Santa mag voorttrekken. Super leuk kaartje marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje met het rendier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke kaart zeg, die glimmende rode neus èn riempjes maken het extra kerstig.
    Het versturen van kaartjes wordt ook steeds duurder...... puf..... volgend jaar komt er zomaar 8 cent bij voor een postzegel, belachelijk toch?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Marijke! Leuk dat je die Rudolph tweedehands vond!
    Jammer dat mensen geen kaarten meer sturen, he? Echte post is zo veel gezelliger. Maar wat Daphne ook schrijft, de prijs van postzegels rijst de pan uit. Ik krijg dankzij het bloggen wel heel wat (zelfgemaakte!) kaarten, maar het lijkt wel of we een uitstervend ras zijn...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart met de leuke Rudolph.
    Knap gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met Moose in de hoofdrol, Marijke
    Er is lekker veel te zien op je kaart , doe wel sturen hoor
    Fijne dag gewenst v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart, met Rudolph die nu gezellig bij jou is komen wonen....ja die postzegels jammer he, weer wat erbij...maar echte post is inderdaad zoveel leuker!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Marijke....het is een enig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart met dit rendier. Moet deze ook maa4 weer eens uit het stof halen. Gebruik deze mal te weinig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kerstkaart Marijke. Je hebt een mooie stans op de kop getikt, leuke die slee met pakjes erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige slim-line kerstkaart heb je gemaakt met Rudolph. Ik heb ook een enkele Rudolph , maar ik zie op jouw kaart dat de oude slee er ook heel goed bij kan. Dus dat ga ik ook maar eens proberen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie, slimline kerstkaart, zó gezellig met Rudolf en de slee vol met cadeautjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marijke,
    Wat een leuke kaart maakte je met deze Rudolf! Goh, ik heb hem ook en eigenlijk helemaal nog niet zo veel gebruikt. Moet er eens werk van maken...
    Het is jammer dat steeds minder mensen echte post versturen hé? Hier merk ik dat ook...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een super leuk kerstkaartje met het rendier! Ik zal hem ook nog eens gebruiken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen