zondag 29 oktober 2023

Van Harte!



Vandaag heb ik nog een dieptekaartje voor jullie. 
Ik had er vorige keer twee tegelijk gemaakt en dit is dan de tweede.
Ik heb de ronde stans van Marianne genomen en een basispapier van een boek van de action.
De randjes drie keer gestanst en als laatste een grijze.
Ik heb van wit cardstock twee ronde cirkels aan elkaar gemaakt zodat je toch een dubbele kaart hebt.


Nog een paar vogeltjes en de mooie bloem van Marianne er op geplakt



Onderaan nog een paar bloemetjes en bovenaan de tekst ook dubbel gestanst.
Een algemeen kaartje voor niet iemand speciaal.
Komt altijd wel van pas.
Dit is mijn kaartje voor dit weekeind weer. 
Ik wens jullie een fijn weekeind en vergeet de klok niet een uurtje terug te draaien!

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





 

4 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt met deze leuke stans.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dieptekaart, Marijke.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart , en op deze manier diepte in je kaart.
    Nog niet uitgeprobeerd maar ga ik wel doen want vind het prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen