donderdag 1 februari 2024

Week 5 bij 52 WTC.




Week 5 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze week heb ik een kaartje met een plaatje van de Knipvellen Galerij van Facebook. 
Ik heb daarvan zulke leuke elfjes gekregen en dit is er eentje van!
Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een groen gestreept DP.



Het plaatje met daaronder een stukje glanspapier van lichtgroen en een stukje DP met hulst.
Ook nog een lintje met allemaal pakjes.



Boven het plaatje nog een stansje van allemaal kerstboomlichtjes.
En ervoor nog een stansje van een elfje.
Ik vind dit zo'n lief plaatje met zijn grote oren, wat jullie?
Ik heb ook nog een ronde tekst erop geplakt met een ronde kartel stans in het goud eronder.
Dit is mijn kaartje voor deze week.

Ik ga weer als een trein met mijn kerstkaartjes. 
Ben al weer in het voren aan het werken alhoewel we nog niet eens weten of we wel op vakantie kunnen vanwege de operatie van mijn man.
We zullen zien hoe het allemaal gaat verlopen en of hij goed herstelt.
Maar als het wel zo is heb ik mijn kaartjes al klaar! haha! 

Wel dit is het weer. Ik wens jullie veel succes met de uitdaging bij 52 WTC.
Er loopt nog steeds de uitdaging van Miranda met allemaal beesten van het kerstverhaal!
Dus allemaal nog meedoen hoor!
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






 

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    beterschap voor je man
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend lief kaartje is dit, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart met het elfje. En beterschap voor je man. Maar jullie kunnen toch gaan en staan wanneer je wilt? Niet aan bepaalde weken gebonden wat vakantie betreft?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, lief plaatje gebruikte je Marijke!
    En wat lekker dat je zo goed gaat met je kerstkaarten, bij mij is het dit jaar juist helemaal niet zo vlot allemaal...
    Ik hoop dat jullie op vakantie kunnen en je man (dus) goed herstelt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief plaatje Marijke, schattig met die grote oren. Je maakte er een mooie kerstkaart van. Hopelijk kunnen jullie wel op vakantie, ik zal duimen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk ,Marijke met dat elfje !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een superleuke plaatje en je kerstkaart weer heel erg mooi, leuk met de lampjes slinger erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, die elfenoren vind ik ook zo leuk!
    Leuke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen