donderdag 22 februari 2024

Week 8 bij 52 WTC.

 


Week 8 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 


Ik ben vandaag maar weer eens aan de gang geweest met de elfjes van Marianne en heb er drie verschillende kaartjes van gemaakt!
Ik zat echt in de elfjes "mood".

Kaart 1 is een gouden kaart met een zingend elfje. 
Hij doet mooi mee met de groep die erachter staat.


Kaart 2 is een elfje die de boom aan het versieren is.
Hij heeft wat moeite met de lampjes.
Erachter ook nog een stukje DP met allemaal lampjes. Dit heb ik ook aan de binnenkant gedaan.
De boom hangt al vol met allemaal zilveren ballen.


En dan nog kaart nummer drie.
Hier een elfje die bezig is met de cadeautjes. Het zijn er nogal veel dus hij heeft de slee erbij gepakt.



Aan de binnenkant van deze kaart ook nog een stans met veel cadeautjes en nog een stukje papier met cadeautjes wat ook op de voorkant zit!



Hier nog even allemaal bij elkaar.


Heel verschillend allemaal maar wel leuk vind ik! 
Volgende week weer een nieuwe uitdaging die ik mocht uitkiezen. Spannend!!

Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.







16 opmerkingen:

  1. Je zat duidelijk in de flow met de kerstkaartjes, erg leuk zijn de kaartjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de leuke elfjes leuke kleurtjes en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is leuk geworden, mooi kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vrolijke elfenkaartjes hoor, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaartjes zijn geworden, daar word je vrolijk van! grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie gezellige leuke kaartjes met de elfjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle drie super leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuke elfjeskaarten! Ik ben heel benieuwd nar de uitdaging volgende week. Colien reageerde bij een kerstkaart van mij met : heb je een vooruitziende blik? maar dan weet je nog niks. Naar mijn idee kunnen het 3 dingen worden. Ik wacht af...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jij hebt er 3 ook goed bezig geweest, als je dan een leuk idee hebt kun je beste gewoon door gaan, het is een hele mooie serie geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kerstkaarten heb je gemaakt Marijke.
    Heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, hoppakee, 3 kaarten klaar! Wat een leuke reeks maakte je Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke reeks met de elfjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaarten met de elfjes je zat goed in de flow... Ben benieuwd naar de uitdaging die jij hebt bedacht.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marijke,
    Wat een leuke serie maakte je met deze elfjes... Het zijn stuk voor stuk mooie kaarten.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He Marijke, een dag later want gisteren werd ik overal in de spam gezet :( maar je kerstkaarten met die vrolijke elfjes zijn nu nog steeds heel leuk hoor. Mooi zoals je ze gecombineerd hebt en ieder een eigen "thema" heeft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen