donderdag 15 februari 2024

Week 7 bij 52 WTC



Week 7 met de kerst kaartjes bij 52 WTC. 

Deze week weer een stans van SL met de twee zij flappen.
Ik ben begonnen met een crème cardstock En daar twee gekleurde DP' tjes opgeplakt.
Weer in groen met rood! Is toeval hoor maar ik vind dit het mooist passen bij het plaatje.



Ik heb weer zo'n mooi plaatje van een elfje gebruikt van de Knipvellen Galerij.
Ik vind dit ook zo'n lief plaatje!
Onder het plaatje heb k nog een rood met groen ruitjes papier gedaan voor het effect.



   

Aan de zijflappen heb ik nog een paar kleine stansen gedaan en een klein plaatje.
Aan de voorkant staat de kerst tekst.
Het wordt dicht gemaakt met een rood geruit strikje met daarbij nog een klein labeltje van het mooie papier van de Scrapboys.
Ik vind hem leuk geworden, wat jullie?

Deze week kunnen jullie nog steeds mee doen met de uitdaging van Miranda, dus heb je nog een kaart met een kerstdier schroom dan niet en koppel hem aan de uitdaging van 52 WTC. 

Ik kom zeker even langs vandaag om jullie kaartje te bewonderen. 
Ik bedank jullie ook voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.








12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje met dit plaatje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke vorm wat een schattig plaatje heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Marijke. Die plaatjes van die elfjes zijn zo schattig.
    De uitdaging loopt dacht ik tot de 25e, dus kunnen mensen volgende week ook nog meedoen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje. Ik hou ook heel veel van de vorm.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met dit modelletje. Leuk om de flapjes bij elkaar te houden met een strikje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart wat een leuk model...
    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dit model , een mooi geheel !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtig plaatje gebruikt op dit leuke model, mooi met het geruite papier onder het plaatje en de leuke strik,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit modelletje, fijn afgewerkt en een heel mooi plaatje. groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke met het lieve plaatje erbij.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk met een soort deurtjes. Je wordt vanzelf nieuwsgierig wat er achter zit. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Marijke,
    Met een paar dagen vertraging, zet ik hier mijn wekelijkse kerstkaartenrondje verder.
    Wat een super lieve kaart maakte je met het plaatje en het leuke model.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen