dinsdag 10 augustus 2010

1e Kerstkaart

Ik ben van het weekeinde lekker druk bezig geweest en heb een paar kaarten gemaakt waaronder deze kerstkaart. Ik heb vorig jaar met Kerst de drie Magnoliasneeuwmannetjes gekocht maar toen waren mijn kerstkaarten al klaar. Dus nu ga ik daar mee aan de slag. Deze kaart is voor een challenge van de "Friday Sketchers" en ik heb hem ingekleurd met de copics en met de glitter gelrollers. Ik vind met Kerst moet het wel blingen!! De muts heb ik aangedikt met sneeuw met glitterzand.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik vind het in ieder geval leuk om te maken.
Groetjes Marijke.

6 opmerkingen:

  1. Wat is tie leuk geworden. En inderdaad Kerstkaarten mogen blingen.
    Ik moet gaan verzinnen wat ik dit jaar als Kerstkaart ga maken.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo marijke,

    Hij is superschattig!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi wat zijn ze leuk geworden
    ik ben ook al een tijdje bezig met mijn kerstkaarten
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke,

    Via mijn blog op jou blog terecht gekomen! Ik ben meteen volger van je geworden. Leuke kaarten maak jij.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,

    Je wilde weten hoe ik aan de zeep kwam voor mijn zeepkettingen.
    Stuur even een mailtje naar inky1966@live.nl dan is wat handiger dan het hier neer te zetten.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marijke!

    Ik vind je kaartje heel mooi geworden!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen