maandag 30 augustus 2010

Champagne

Deze kaart wordt de laatste "Magnoliakaart" op deze site. Ik hoop dat jullie dan ook naar mijn andere blog willen kijken waar alleen "Magnolia" op komt te staan. Ik heb deze gemaakt voor een mannenverjaardag en voor de challenge van Just Magnolia. Ik vind de details van de manchetknoop en strikje wel erg leuk en de sterretjes zijn kleine stikkertjes van glimmend papier.
Mijn andere blog is: http://www.marijkesmagnoliascrapkaarten.blogspot.com/

Groetjes marijke.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,

    je kaartje is prachtig hoor! En wat leuk dat je een speciale Magnoliablog bent begonnen! Ik ga er snel een kijkje nemen.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke ik zag je reactie bij mijn candy
    wil je mijn adres moet je mij even mailen

    arinaderuijter@gmail.com ik kan je helaas op dit moment niet volgen storing.
    doe het later nog even.
    ,ooie kaartjes maak je trouwens
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,

    wauw wat mooi gedaan en leuke details, prachtig!

    Ik ga direct even op u andere blog kijken hoor!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen