donderdag 5 augustus 2010

Me and my cat

Deze kaart heb ik voor mijn zoon gemaakt. Hij heeft sinds kort een jong rood katje en hij is binnenkort jarig. De kaart is zwart met daaroverheen een glitterpapier en daar weer overheen een zwart stuk papier met bloemen. Mijn zoon is gek op zwart en ik vond dat dat ook terug moest komen in zijn kaart. De kat trouwens heb ik dubbel geplakt dus een beetje 3D en de oogjes van de kat en de salamander is bewerkt met glanscoating. Ik ben zelf zeer tevreden met de kaart en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zou het leuk vinden als jullie een reactie willen achterlaten. Bedankt alvast.
Groetjes Marijke.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke,

    Hier lopen ook rosse katjes rond, en nog andere, hihi.
    je zoon zal heel blij zijn met dit kaartje hoor, het is een schoon'tje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marijke,

    Wat een leuke kaart en heel toepasselijk, met zo'n rood katje er bij! Door het zwarte papier en het glitterpapier is hij lekker stoer, dus hij zal hem vast leuk vinden! Erg mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart Marijke! Schattig zo met die kat erbij!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen