donderdag 19 augustus 2010

With much Love

Ik heb het even zeer druk gehad met mijn kat die is aangereden van het weekeinde en nu een gebroken heup heeft. Heel zielig, want hij is al dik in twintig en dan zoveel pijn hebben. Gelukkig gaat het nu weer wat... beter en ben ik even bezig geweest met een plaatje dat ik nog had liggen, maar niet goed wist te combineren met het papier. Gelukkig had ik nog een vel die aan 2 kanten kon worden gebruikt dus de kleuren matchen goed en wat afgewerkt met hotfix en stickels en voila de kaart.  Het plaatje heb ik wat naar voren laten komen met 3D lijm. Hopelijk vinden jullie hem ook leuk.
Groetjes Marijke.


2 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke,

    uw kaartje is heel leuk geworden!

    Wat erg ség van uw kat, ocharme, het beestje toch!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marijke,zo leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen