zondag 4 december 2011

Kerst met sinterklaas??

Ik ben dan wel klaar met mijn kerstkaarten maar dat wil niet zeggen dat ik al klaar ben met Kerst!! Ik maak altijd allerlei projektjes die leuk zijn voor de kerst zijn. Ik had bij de Intratuin een hart gezien met allemaal haakjes en dacht daar moet je wat mee kunnen. Ik heb allerlei harten gemaakt met de letters" Merry Xmas" en die verdeel ik over het grote hart. Heel leuk en zo ontstaan dan kadootjes die ik geef met sinterklaas voor de Kerst.  En dat dan een paar keer, in de kleuren rood/groen, zwart /aqua en roze/zwart. De kadootjes zijn vandaag al gegeven dus ik kan ze gerust aan jullie laten zien. Ik vind ze leuk en het was erg leuk om te doen.
Na de Kerst kan je allerlei andere dingen aan de haakjes doen natuurlijk.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





Deze komen in het midden van het hart

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee, en het ziet erg nog eens heel vrolijk en sfeervol uit!! En idd na de kerst kan je er weer anderen dingen in hangen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een super kerstcreatie marijke....ik ben er helemaal weg van....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat ben je druk geweest! Het ziet er dan ook super uit en wat een leuk idee!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een uniek cadeautje! Heel tof hoor, daar zouden ze me ook plezier kunnen mee doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marijke
    wat een leuk en gaaf idee en zo leuk in verschillende kleuren gemaakt,zal best veel werk aan hebben gezeten!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind ze helmaal geweldig geworden hoor Marijke.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen