woensdag 14 december 2011

THANK YOU !

De drukke tijden zijn gelukkig een beetje voorbij en kan ik me ook bezig gaan houden met de voorbereidingen van de Kerst. Maar ik wil eerst een paar vriendinnen bedanken voor de goede zorgen die ik van hen heb gehad tijdens deze hectische tijd. Ze hebben me zo goed geholpen met het verzorgen van de huisdieren dat ik een kaartje voor hen allebei heb gemaakt. De blauwe had ik al eerder gemaakt en de roze heb ik er bijna het zelfde bijgemaakt. Wenda en Els," meiden bedankt" en deze kaarten zijn jullie al gegeven.
Ik moet nog even kwijt dat ik toch problemen ondervind met mijn blog. Ik kan niet bij jullie kijken en ook geen correcties aanbrengen als ik iets fout heb gedaan. Heel vervelend en moet er eens goed voor gaan zitten om dit op te lossen. Komt hopelijk weer goed.
Ik kom zeker bij jullie langs als alles weer goed is hoor!!
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.




5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes!
    Vervelend zeg die problemen met blogger.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en klerrijke kaartjes heb je gemaakt Marijke! Tja blogger soms gaat het goed en soms grrrrr, succes met het uitzoeken ervan.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes! Lief en romantisch papier!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marijke
    twee prachtige kaarten en erg leuk en mooi door de vrolijke kleuren
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen