woensdag 28 december 2011

Where is the party??

Nog even een kaartje en dat is dan ook de laatste van dit jaar denk ik. Een digistamp van Mau Manning.
Ik vind hem echt geweldig. Heb hem gekleurd met de copics en aangekleed met diverse papiertjes en een bloem en een hart. Het is een plaatje die je met verschillende thema's kunt gebruiken en dit vond ik wel een leuke.
Ik wens jullie allemaal een gezellig uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar met misschien een gewonnen prijsje in een of andere eindejaarsloterij??
Bedankt voor al jullie leuke reacties, ik lees ze met veel plezier en we gaan volgend jaar weer lekker door met knutselen en kaarten maken toch?
Groetjes Marijke.

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke, gezellige en kleurrijke kaart ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    nou dit is echt een schatje van een digi en samen met die vrolijke kleuren een SUPERKAART!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze is super! Zo'n leuk afdrukje! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer geweldig uit Marijke,heel mooi gedaan.
    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijke,

    leuke kaart en ook ik wens u een fijn eindejaar toe!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen