zondag 18 december 2011

Kusje van Mo Manning

Eindelijk weer even tijd voor een kaartje.
De kerstboom staat, de kaarten zijn de deur uit en het winterdorp is eindelijk klaar. Dus nu even ME-time.
Heb mijn blog weer op de rail gekregen, niet op mijn gewone pc maar boven op mijn hobby kamer heb ik en oude van mijn zoon staan en daar doet mijn blog het wel op, dus dan maar hier!! Ik heb een poosje geleden al een paar digistamps van Mo Manning  gekocht, waaronder deze. Een heerlijk plaatje om aan iemand te geven die je dierbaar is vond ik. Ik heb hem redelijk eenvoudig gehouden omdat het plaatje nog al groot is. Ik vind hem helemaal goed en jullie??
Bedankt voor jullie bezoekje en als jullie nog niet klaar zijn voor de Kerst veel succes nog.
Groetjes Marijke.




8 opmerkingen:

  1. wat een leukerdje ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! Doet me eraan herinneren dat ik die stempel ook heb!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en lief afdrukje is dit, lijkt me heerlijk om in te kleuren. Erg mooi geheel!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en lief kaartje en mooi ingekleurd. Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marijke
    lekker he? even tijd voor jezelf!
    en die digi heb je prachtig gekleurd maar het is dan ook een schatje!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Marijke,super afdrukje,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is hij leuk en mooi geworden Marijke die had ik nog niet gezien.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen