zondag 19 augustus 2018

Happy Birthday!


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb naar de bingo bij de Egel!
Mijn bingo is bloemen/gebak/roze.




Het is een roze kaartje met bloemen en een taartje.
Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop een roze met bruin DP en daar op een
 DP van houtpapier. Nog een klein stukje roze papier dat ik door de embossing heb gehaald.
Een lint achter het plaatje en onder het plaatje een stans met een kantje.


Op het plaatje het taartje.


Onderin de hoek bloemen. Het zijn bloemen gemaakt uit een uitdrukvel en deze heb ik wat aangepast met stampertjes en 3D gemaakt door er verschillende op elkaar te plakken.
( ik heb hier 3 vellen van)
De roze bloem is zelf gemaakt van roze behangpapier.



Bovenin een tekst met rozen en ook hier een klein roosje er nog boven op gedaan voor het effect. 


Nog een klein rondje met roosjes er ook maar bij gedaan.

Ik ben goed op dreef met mijn kaartjes. Komt vast door het weer. Je kunt nu weer heerlijk binnen zitten te knutselen en 's avonds kan ik ook weer heerlijk op mijn zolderkamertje zitten.
Ik vind het een leuk kaartje ook al is ie wel erg roze! Maar voor een dameskaartje kan dat heel goed toch?
Voor nu zeg ik dank je wel voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de challenge van: De Egel met een Bingo.






10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zoete kaart Marijke. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. njammie, een lekkere cupcake zo te zien, tof kaartje Marijke!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje in zoete kleurtjes!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm ik bedoel mooi Marijke, een prachtig kaartje met een mooie afwerking van leuke details.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, echt knutselwerk, ik vind je kaartje heel mooi en zoet,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja mooi zeg, wat lekker dat je weer zo geniet van het freubelen. Het was ook wel warm en we genieten nu nog van het mooie weer. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je met de Bingo uitdaging van de Egel meedoet. Groet, Nelleke

      Verwijderen
  7. Wat een supermooie kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat gezellig dat je meedoet met onze '#62e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen