vrijdag 17 augustus 2018

XXX-jes.





Vandaag heb ik een kaartje gemaakt naar de schets van Knutsel en kadootjes.



Ik vind het een leuke schets en heb er zelfs twee kaartjes mee gemaakt. Dit is de eerste.
Een verjaardagskaartje.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en hierop een licht groen DP.


Verder een bruin en een roze papier en een plaatje van een taartje.

In de hoeken heb ik nog wat embossingpoeder gedaan voor een leuk effect en een paar glittersteentjes.




De tekst heb ik verhoogd opgeplakt.




Aan de binnenkant nog een tekst en ook een lichtgroen DP.
Ik vind hem goed geslaagd. Wat jullie?
Mijn tweede kaartje komt nog dat is een kerstkaartje geworden.
Ik vind hem leuk en doe dus mee met de challenge van:
Knutsel en Kadootjes.

Bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.





6 opmerkingen:

  1. helemaal leuke kaart is het geworden ! dank je wel om me gisteren nog even 'wakker te schudden' dat ik vergeten was te publiceren op de 52 weeks blog =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een smakelijk kaartje.
    Heel mooi in elkaar gezet.
    Wachten tot donderdag zeker voor de kerstuitvoering ?
    'k Ben benieuwd.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met het gebakje, je hebt de sketch mooi uitgewerkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden. De sketch is ook zo leuk, ik heb hem ook klaar liggen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zeker leuk geworden Marijke. Leuk ook dat effect met het embossingpoeder.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marijke. Leuk dat je van de partij bent bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen