donderdag 23 augustus 2018

Week 34 bij 52 WTC






Week 34 bij de kerstkaartjes van 52 WTC.
Ik heb deze week nog een kaartje naar de sketch van Knutsels en Kadootjes.



Het is een kaartje geworden met een houten achtergrondje en voorop een cupcake.
Verder wat blauw en bruin papier en een tekst eroverheen met christmas wishes.


Verder sneeuwsterren onder elkaar en nog wat glitter pailletjes.


Aan de binnenkant nog een tekst  en een DP van Studiolight.


Ik vind hem goed geslaagd. Eerst dacht ik toen ik de sketch zag dat het een CAS-kaart ging worden maar dat is het helemaal niet! De kaart is aardig vol!
Wat vinden jullie ervan? Leuk toch?
Ik kom vandaag zeker even bij jullie langs. Ga zeker even kijken bij de dames van 52 WTC.
Epie en Suzan geven mooie voorbeelden om wat inspiratie op te doen.
Voor nu bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen :
 Knutsel en Kadootjes: sketch
The Merry Christmas uitdaging : Kerst


16 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart met de mooie sketch Marijke !!
    Zelfs de binnenkant , is prachtig !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marijke. Leuke sketch, ik ben er ook mee bezig geweest.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kerstkaartje gemaakt met deze sketch.
    Prachtig in elkaar gezet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk winters kaartje Marijke, mooi gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch, mooi is je kaart geworden, de houten achtergrond past mooi bij de papiertjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie strakke kerstkaart Marijke en wat heb je de binnenkant ook mooi gedecoreerd, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch, leuk dat je de binnenkant ook aangekleed hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel mooie kaart, leuk papier, lekkere cupcake en veel mooie versieringen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe kaart met die kerstcupcake!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marijke, ik had een probleem met mijn blog, het kerstbericht staat er nu wel op. Ik had al aan Ingrid doorgegeven, dat ik helaas niet kan meedoen aan de challenge. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Marijke. Heel mooi zo met dit plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marijke,
    Ja, dat was een goeie vraag. Normaal slaap ik 's nachts, maar als ik nachtdienst heb en het is niet druk of een moment rustig (net hoe je het bekijkt) dan ga ik op blogbezoek. Vandaar.
    Jouw kaart is super geworden. En dan ook nog met onze sketch van K&K. Grappig dat zo'n kaart dan anders wordt dan je zelf in het begin denkt.
    Dank je wel voor het meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje, heel leuk gecombineerd!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen