zondag 12 augustus 2018

Something Special...


Ik ben maar eens aan de gang gegaan met mijn mooie plaatjes van The Hobbyhouse.
Ik vind het moeilijk om hier een mooie kaart van te maken maar ik ben er eens goed voor gaan zitten en heb er gelijk een paar gemaakt!
Even oefenen dacht ik!


Het is een roze kaart geworden met het papier gecombineerd Papermania en Action op een witte cardstock.  Het plaatje nog op een stansje gedaan met een kantjesrandje.
Onder het plaatje nog een dubbel lint en bovenaan nog en strik.




Aan de onderkant wat bloemen de grote zelf gemaakt en de rest erbij gezocht.
In het midden nog een pareltje.


Een mooie tekst waar ik nog een rozenknopje bij heb gedaan.


En ook aan de binnenkant nog een tekst en een mooi papier van Papermania met een kantje.

Ik vind hem goed gelukt, heb hier wel een paar dagen over gedaan! Vond de combinatie van bloemen moeilijk bij elkaar te zoeken. Dan leg ik het weer weg en kijk er een andere dag naar. 
Doen jullie dat ook wel eens? Soms lukt het niet echt en dan leg ik mijn werkje weg en ga met een ander werkje verder! 
Deze kaart doet nog mee met de volgende uitdagingen:
Aud Sentiment: alles voor dames
Crafter's Castle : Chabby chic

Iedereen bedankt voor je bezoekje en een fijne zondag.
Groetjes Marijke.




15 opmerkingen:

  1. Erg leuk Marijke. Hier gaat het soms in 1 keer maar ook wel dat ik er een aantal dagen over doe hoor.
    Fijne zondag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Marijke dat is je toch prima gelukt, een mooi kaartje van een lieve jongedame.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die plaatjes ook zo prachtig Marijke ! Je hebt er een heel erg mooie kaart mee gemaakt ! Goed idee om er meteen een aantal te maken, als je in de flow zit, moet je gewoon lekker verder doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marijke, het zijn ook hele mooie plaatjes, de kleuren zijn heel apart en moeilijk om er bijpassend papier en bloemen bij te vinden, maar helemaal top hoor!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Marijke...zo een schitterend ingekleurd stempeltje erop en ook de details erop matchen perfect..

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig !
    Een mooie meid en een hele mooie kaart meegemaakt.
    Roos past er perfect bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card love how youve coloured her to. Thanks for joining us at PG, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for joining us at the Color My Heart Color Dare. I can tell you put a lot of thought into your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your take on our PINK challenge. Thanks for entering your lovely card and good luck in the draw ♥ PINK GEMS
    [aussie aNNie designer for Pink Gems Challenges]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! I love your coloring simple wonderful. Thank you for joining us at Color Dare!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card! Thank you for joining the Crafter’s Castle’s August Challenge! –Tasha ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! gorgeous!! Thanks so much for participating in our PATTIE’S CREATIONS challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautifully colored image! Thank you for playing along at the Color My Heart Color Dare challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable PINK card Love this sweet image gorgeous card.

    Many thanks for sharing with us @ A Gem of a Chall this time.

    smiles Christine DT xx

    BeantwoordenVerwijderen