zaterdag 14 oktober 2023

Happy Birthday!

 



Ik heb nog een kaartje gemaakt van het mooie papier van Craft o Clock en dan Lemon Craft  
Sunny Love.
De plaatjes zijn allemaal uitgeknipt. Deze zitten allemaal in het boekje, zulke leuke plaatjes allemaal!
Alleen wel moeilijk daar toch iets van te maken!
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een mooi papier ook van Lemon Craft uit datzelfde boek.

De plaatjes zitten op een kleiner vierkant met een witte stans eronder die er net uitsteekt.


De tekst zit verhoogd want eronder zitten nog diverse uitgeknipte bloemen.



De strik nog aangekleed met een echt lintje.


Ik vind het een mooi kaartje geworden. Wat jullie?
Dit was het weer voor vandaag. 
Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.

Groetjes Marijke.




4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de nostalgische plaatjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik een prachtige kaart geworden Marijke. Ik houd van die nostalgische uitstraling. Heel mooi zoals je deze kaart opgebouwd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje kaar je zien…prachtig gemaakt!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met deze prachtige plaatjes, ik vind het ook lastig om daar een kaart mee te maken, echt niks voor mij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen