donderdag 12 oktober 2023

Week 41 bij 52 WTC.

 

Week 41 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
WE hebben nog de top 3 van de uitdaging van vorige week:
1. Annie (25)
2. Trudy (2)
3. Danielle (26)
Dames allemaal van harte gefeliciteerd en hopelijk zien we jullie volgende maand met een gastdesignerskaartje!

Voor vandaag heb ik een kaartje met een uiltje! 
 Deze plaatjes heb ik al heel lang liggen. 
En in het kader van alle oude dingen eens opmaken nu maar eens eentje gebruikt. 
Ik hou eigenlijk niet zo van uilen moet ik eerlijk bekennen, dus vandaar dat ze blijven liggen!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar en groen en rood papier op. 
Het rode geruite papier heb ik schuin gemaakt!
Nog een groen papier daarop weer op met eronder een wit cardstock.



Het plaatje van de uil.


Bovenaan nog een ster met de  tekst.


En binnenin ook nog een tekst en hetzelfde papier als buiten.
Doe ik meestal wel, maar soms laat ik het even en doe later nog iets met de binnenkant.


Wel dit is het weer. 
Suzan en ik mogen jullie vandaag een voorbeeldkaartje laten zien bij 52 WTC. 

Ik kom zeker even langs vandaag om jullie kaartje te bekijken.
Voor nu zeg ik een gezellige dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.

P.S.
En zo leuk nog een top 3 gehaald bij de 2 Sisters met het herfstkaartje.










15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het leuke plaatje en de leuke details
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kerstkaart met het uiltje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart. Gefeliciteerd met je herfst topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Marijke, leuk met het uiltje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke gezellige kerstkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellige kerstkaart Marijke, leuk met dat uiltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig kerstkaartje deze week Marijke, proficiat Top
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi en fijn kerstkaartje met een leuk plaatje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart met het uiltje, Marijke. Goed om die plaatjes nu te gebruiken! Jammer dat je zelf niet zo veel met uilen hebt, ik vind m wel leuk.
    Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke "kerstige`` kaart !!!!
    Leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart met het uiltje en de ster, ziet er een beetje nostalgisch uit,
    Groetjes,
    Ansx
    p.s. ik stuur mijn nieuwe adres aan iedereen tegelijk, anders vergeet ik wie ik al gehad heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Marijke met het mooie uiltje erop!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met dit uilenplaatje! Wat een mooie tak heb je erbij gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen