zaterdag 7 oktober 2023

Van Harte!



Hier nog zo'n vrolijke kaart met zo'n leuk oudje die aan het dansen is!
Ik word er vrolijk van!

Ik ben begonnen met een crème cardstock  en daarop diverse papiertjes in de kleuren bruin en blauw. Eronder een glanskarton van bruin hologram.
De opbouw is van een oude sketch van Cheerfull Sketches.


Alle stukjes papier zijn met een randje glanskarton van blauw hologram afgewerkt.



Het vrolijke plaatje en de tekst is dubbel gestanst.


Nog een vlaggetjesrij bovenaan en dat is het wel. 
Ik vind hem leuk. Ben benieuwd wat de ontvanger er van vind!
Dit is mijn  kaartje weer voor vandaag. Ik wens jullie een fijn weekeinde toe.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.

 

10 opmerkingen:

  1. Super leuke kart heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes en jij ook een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Marijke…hier word je toch vrolijk van haha
    Mooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje de opa heeft wel zin in een feestje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt, dat papier herken ik, het plaatje past er perfect bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fit oudje! Leuke, vrolijke kaart is het geworden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk dat de ontvanger super blij is , heel leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel leuk!! Mooi papier en het plaatje is superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me niet voorstellen dat de ontvanger niet blij zou zijn met zo'n MOOI kaartje Marijke. PRACHTIG plaatje.....om ook VROLIJK van te worden.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marijke,
    Leuke kaart werd het met een toffe kleurencombo!
    Ik reageerde ook nog op de kerstkaart hieronder...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen