woensdag 25 oktober 2023

KKT met appelblauw/zeegroen met roestbruin!

 


Vandaag de laatste woensdag van de maand dus weer een uitdaging bij Martina met het  KKT.

We hadden vorige maand de moeilijke kleur appelblauw/zeegroen en daar komt nu de kleur roestbruin bij. Een mooie combinatie maar achteraf gezien toch moeilijk papier te vinden met roestbruin!
Ik had nog een stukje wat eigenlijk winterpapier is met ijssterren!

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een bruin papier en daarop weer een stukje zeegroen met zilveren stippels.



Daarop diverse hoekjes in het zeegroen en onder het plaatje ook een  stansje met dit papier.
De vogeltjes passen er wel bij vond ik!
Nog een tekst erbij wat op de vogeltjes slaat.


Ik vind het niet een heel hoogstaand kaartje maar had even geen tijd om nog eentje te maken.


Ik heb aan de binnenkant nog een tekst gestanst in het bruin en een gestreept papier aan de andere kant.

Hij is wel voor een buurvrouw die veel vogeltjes heeft dus ik hoop maar dat zij hem wel mooi vind!

Wel ik ben benieuwd of jullie meer inspiratie hadden als ik! Ik kom zeker langs om het te bekijken.
Morgen weer een kerstkaartje bij 52 WTC. Ook daar een nieuwe uitdaging dus kijken.....

Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.






15 opmerkingen:

  1. Lief kaartje met de vogeltjes, zelf vond ik de kleuren ook een mooie combinatie maar geen inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met deze lieve afbeelding!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en het schattige plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De buurvrouw vindt hem vast heel mooi, want het is een heel geslaagde kaart, hoor Marijke! Mooi gedaan met de KKT kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al met al is het nog een geslaagd kaartje geworden Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou heel mooi kaartje Marijke en zo lief met de mooie vogeltjes…top!
    De buurvrouw zal hier blij mee zijn!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marijke, leuk met de vogeltjes en helemaal leuk dat de kaart op deze manier zo persoonlijk wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prima kaart geworden toch? De kleuren zijn prachtig, echter soms is het lastig om net die ene kleur te hebben die je in gedachten had. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch een geslaagde kaart heb je gemaakt.
    Ik heb een kaart gemaakt maar mijn naam staat erniet bij
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart met leuke accentjes.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marijke, ondanks dat je moeite had met deze mooie kleuren is het je enorm goed gelukt ene zeer mooie kaart met deze vogels erop. Groetjes Yvon Doensen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk geworden met die schattige vogeltjes, mooi kaartje voor het KKT van deze maand!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaart met die vogeltjes. Goed gelukt in deze kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marijke,
    Ondanks dat je het een moeilijke opdracht vond, heb je toch een heel erg mooie kaart gemaakt!
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen