zaterdag 27 april 2024

Een zomers kaartje!



Ik heb nog een kaartje gemaakt van het papier uit een boekje van Lemon Craft en wel Sunny Love.

Hier zitten veel plaatjes in die je kunt uitknippen maar het papier is vrij dik en stug.
Maar het is gelukt. Ik heb een paar bloemen uitgeknipt en het raam.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en hierop een aquablauw papier.
Daarop het raam en de bloemen ervoor.


Onder de bloemen een stukje papier met bakstenen wat net een muurtje lijkt zo onder de bloemen.

De bloemen zitten allemaal voor elkaar dus een vrij dik geheel. en ook verhoogd opgeplakt.
Hieronder misschien beter te zien.


Ook aan de binnenkant nog een plaatje van een picknickmand en een mooi papier aan de andere kant.
Nog een paar vlindertjes erbij om het heel zomers te maken!


Het was niet zo'n moeilijk kaartje alleen het knippen was wat vervelend met mijn handen.
Ik kan niet lang knippen, dan krijg ik pijn in mijn hand en pols.

Het is wel een kaartje geworden die me me aan de vakantie doet denken.
Ook wel weer zin in, maar zit er nog niet in helaas!
Eerst de operatie van de knie voor mijn man, dus het wordt pas in het najaar dat we weer kunnen. 
Dat hopen we dan tenminste.

Wel dit was het weer voor vandaag. 
Vandaag Koningsdag vieren met een oranje tompouce natuurlijk!
Voor iedereen een gezellige dag en veel plezier!

Bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke





 

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje met de vele bloemen
    gezellige koningsdag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi fleurig tafereeltje heb je ervan gemaakt Marijke. Heel mooi met die bloemen zo opgewerkt en ook de binnenkant is tot in de puntjes verzorgd. Echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marijke, ik ben ook niet zo handig met dat uitknippen, het geeft wel een heel leuk effect.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen