donderdag 18 april 2024

Week 16 bij 52 WTC.

 
Week 16 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een winters kaartje met twee mooie sneeuwpopmannen.

Ik ben begonnen met een zilvergrijs cardstock en daar een huisjespapier op gedaan met eronder een randje rood.
De bovenrand is van Action.


Het plaatje van de sneeuwpoppen komt van Facebook. 
Onder het plaatje een stansje met hologrampapier.


Nog een stukje rood papier met een paar glittersteentjes en een stempeltje met de kerstgroet.



Ook aan de binnenkant een wit papier  aan de ene kant en een plaatje van een paar hondjes aan de andere.
En ook nog een tekst gestempeld.
Ik vind het een leuk kaartje zo, dus ik ben tevreden.

Van het weekeinde mijn verjaardag gevierd. 
70 jaar alweer. 
Was een super leuk feest en super gezellig. Een leuke dag om op terug te kijken.
Veel mooie kaartjes gekregen ook. 
Alle dames bedankt waar ik een kaartje van heb gekregen. Zo leuk al die kaartjes!
Je bent dan echt jarig!

Ik ben benieuwd naar jullie kaartje vandaag.
Ik kom zeker even langs en anders een van de andere collega's.
Bedankt voor jullie bezoekje en commentaar en
groetjes Marijke.








17 opmerkingen:

  1. Oh was je jarig? En 70 nog wel. Van harte gefeliciteerd! Ik heb dat helemaal gemist!
    Je kaart is heel mooi en weer rood! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje, nog van harte gefeliciteerd met je 70ste verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook eentje om weg te smelten groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het lieve plaatje en het leuke papier en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig je kerstkaart Marijke en fijn dat je een geslaagd feest heb gehad kun je nog lekker van nagenieten. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig stel op je leuke kaart.
    liefs annemarie en merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stelletje op je mooie kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een super vrolijk stelletje op je kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een leuke kaart met de vrolijke sneeuwpoppen! Wat fijn dat het weekend met al die feestelijkheden zo geslaagd was.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd met je 70e verjaardag Marijke....fijn dat je er zo van genoten hebt!
    Je laat weer een mooi kerstkaartje zien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met je mooie sneeuwpoppen, Marijke! En ik wist niet dat je een kroonjaar had, nogmaals gefeliciteerd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk plaatje op je feestelijke kerstkaart Marijke, ook de binnenkant ziet er mooi uit. Fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart met een superlief plaatje.
    Fijn weekend, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je 70-ste verjaardag. Fijn dat een leuk feestje had. Je hebt een mooi kerstkaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een lief plaatje, heel mooie kaart met deze sneeuwpoppen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marijke,
    Reageer ik vanmorgen op jouw kaart van vandaag en vergeet ik terug te kijken naar de kerstkaart, wat eigenlijk de bedoeling was... Hoe mooi is deze zeg! Ziet er lekker vrolijk winters uit!
    En ik wist helemaal niet dat je jarig bent geweest, heb ook jouw adres niet. Als je het me bezorgt, volgt er nog wel een kaartje. Welke dag was je jarig?
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen