donderdag 25 april 2024

Week 17 bij 52 WTC met uitdaging


Week 17 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Eerst hebben we de uitslag van de vorige uitdaging van Colien die iets met een gewei wilde zien.
Daar is een top 3 uitgekomen:
1. Trudy (9)
2. Danielle (35)
3. Karien ( 23)
Dames gefeliciteerd met jullie topkaartjes!

Vandaag alweer de laatste donderdag van de maand april en dus weer een uitdaging van de kerstkaartjes.
Vandaag mag Jantine kiezen en zij wil een kaartje met meer dan 1 vouw zien!
Een leuke uitdaging en ik heb dan ook mijn stans van SL er weer eens bij gepakt.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daar een groen en nog een grijs papier op gedaan.


Hierop een paar plaatjes van kerstbomen die ik heb gekregen van de Knipvellengalerij.
Eronder een hologram zilver papier.
In het midden de tekst dubbel gestanst.


Aan de voorkant nog een kabouter met veel pakjes en een tekst.
 


Het is een klein kaartje maar wel een dikke!
Ik vind dit een leuke stans, net zo als de andere eigenlijk van SL maar je gebruikt het dan weer te weinig! Het is dat deze uitdaging er is, dus moest ik op zoek naar een meerdere vouwenkaart.
Zo zie je maar weer. Het komt allemaal weer aan de beurt met de uitdagingen! haha!

Ik ben benieuwd naar jullie kaartjes. Doen jullie gezellig mee met deze uitdaging? 
Jullie hebben weer een hele maand de tijd om iets te maken voor de uitdaging.
Veel succes. 
En voor nu zeg ik: bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.
 

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi drieluikje met het mooie papier, stansjes en platjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke vouwkaart met de verschillende paneeltjes en plaatjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model en mooi ingevuld die paneeltjes, een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakte een heel mooi drieluik, leuke plaatjes en mooi afgewerkt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een ontzettend mooi drieluik gemaakt en leuk die plaatjes en de grote letters! Grappig dat de voorkant modern is en de binnenkant romantisch!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi drieluik in kerstsfeer Marijke. Heel sierlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met meerdere vouwen en leuk versierd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vouwkaart heb je gemaakt Marijke! Zoveel inspiratie op jullie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je deze stans weer hebt "herontdekt" door deze uitdaging, Marijke, want hij is heel gaaf!
    Het opruimen en uitzoeken is verschrikkelijk, ik snap dat je daar niet aan moet denken, ik eigenlijk ook niet :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen