zondag 14 april 2024

Yoga!



Vandaag nog een leuk kaartje met een dame die aan yoga doet.
Ik heb hem gemaakt naar de sketch van Creative Sketchy Girls

Ik ben begonnen met een blauwe cardstock, maar omdat mijn plaatje vrij groot is heb ik een vierkante genomen.
Daarop een bloemetjes papier en een geruit blauw papier met eronder een randje blauw glans papier.


Daarop het plaatje die ik gekregen heb van de Knipvellen Galerij en eronder een blauw hologrampapier.
Nog een tekst ervoor in een cirkel. 
Ik vind het een leuk kaartje geworden en hij gaat naar een dame die aan yoga doet en in mei jarig is.
Er komt iedere keer een lach op mijn gezicht als ik er naar kijk. Ik hoop bij haar ook!
Wat vinden jullie ervan. Ik heb nog zo'n leuk plaatje van een yogadame maar dan anders. 
Die komt ook nog een keertje voorbij.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van CSG een sketch.

Iedereen bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.




 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk plaatje heb je gebruikt leuke kaart hoor
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke papier, wat een gaaf plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een superleuk plaatje en natuurlijk heel toepasselijk voor iemand die aan yoga doet. Het is een mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat leuke plaatje, ik houd wel van humor op kaarten. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt Marijke, mooi gecombineerd met dat frisse blauw. Heb je een leuke verjaardag gehad? Is mijn kaart goed aangekomen?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen