zaterdag 7 september 2024

Herfst!


Vandaag heb ik een kaartje als gastdesigner bij Cheerful Sketches.

Ik had een kaartje in de top drie en mocht ik een keertje meedoen met deze sketch voor september.


Een heel leuke sketch en ik kreeg ook nog een digi van de sponsor dus deze ook maar gebruikt.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een bruin en een papier met houtstructuur.
Daarop twee stukjes met pompoentjes en daaronder een oranje stukje gedaan.
Het vierkante stukje ook dubbel geplakt.




De digi gekleurd met de copics en op een cirkel geplakt.


Onderaan het plaatje nog een stukje van een pompoen stans.
Bovenaan nog de tekst Herfst.



Ook van binnen herfst met een mooi glitterpapier en de tekst voor de verjaardag ook met glanskarton.


Wel dit is het mijn bijdrage aan de uitdaging van september. Doen jullie allemaal gezellig mee.
Zo'n leuke sketch en heerlijk een beetje herfst op je kaart.
Veel succes allemaal. 
Ik geniet nog van het zonnetje in Frankrijk en hoop nog niet dat het daar herfst is. haha.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.






 

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het herfst tafereeltje erop en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk herfstkaartje.
    Alhoewel wens ik dat die herfst toch nog een tijdje wegblijft.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave uitwerking van de schets !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met mooi ingekleurde digi heb je gemaakt als gastdesigner voor Cheerful Sketches. Dankjewel voor je bijdrage.
    Geniet nog maar lekker in Frankrijk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor en héél anders dan mijn kaart.
    Ik koos deze digi en maakte daar ook een kaart mee.
    Met echt totaal andere dan deze van jou, leuk is dat hè?!
    Jij maakte echt een herfst kaart vind ik.
    Bedankt dat je gast designer wilde zijn voor Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke en kleurrijke kaart en daar zorgt de herfst voor.
    Geniet nog maar in Frankrijk want als je de berichten van hier mag geloven wordt het hier herfst.
    groetjes marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een superleuke kaart gemaakt met deze digi en sketch, ik vind de herfstkleuren altijd mooi op een kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie herfstkaart in warme kleuren gemaakt Marijke en wat een leuke digi. Gezellig dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen