maandag 16 september 2024

Van Harte!



Vandaag nog een verjaardagskaartje voor Leny.

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een rood en groen dp.
Boven een roze randje die ik gemaakt heb met een handpons. 
Daar heb ik er ook nog heel van maar ik gebruik ze eigenlijk nooit meer. Jullie wel?

Maar ik kwam ze weer eens tegen en dit is een leuk randje vind ik voor zo erboven.
Onder het plaatje nog een rood ruitjes papier.


Het plaatje komt van de oude kaart.


Daar nog een paar losse bloemetjes voor gedaan en een glittersteentje in de hartjes.
Een snel kaartje maar ik vind hem wel leuk geworden.

Die bloemetjes op de oude kaart riepen om nog een keertje gebruikt te worden.
Dus vandaar een recycle kaartje vandaag!

Wel dit is het weer voor vandaag. 
Ik wens jullie een fijne week toe en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.



 

5 opmerkingen:

  1. Zoveel bloemen, mooi hoor.
    Voor een verjaardag kaart vind ik dat altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de bloemenweelde
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kleurrijke kaart met al die bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemige kaart heb je gemaakt Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met de leuke bloemetjes erbij, past super bij elkaar. Ik heb al mijn ponsen weg gedaan, het lukte mij niet meer om ze te gebruiken( geen kracht in mijn handen).
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen