donderdag 12 september 2024

Week 37 met de kerstkaarten bij 52 WTC.



Week 37 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Ik heb nog een kaartje met een gnom.
Ik heb er veel meer dan ik dacht.

Ik ben begonnen met een donkergroene cardstock en daarop een dp met allemaal boompjes en cadeautjes.
Daarop een donkergroen stuk dp, ook al een oud stukje.


De cirkel is van Ali met de tekst erbij. Ik heb hem uitgestanst van koper hologrampapier.


Boven het plaatje de koperen tekst en eronder nog een cirkel van het koper papier.
Ik vind het een mooi kaartje geworden met deze kleuren.

Doen jullie nog mee met de uitdaging van Ingrid?

Ik zal het wel gaan zien maar dan op mijn telefoon want we zijn nog op vakantie natuurlijk.
Hopelijk hebben we een beetje mooi weer.
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.


















 

11 opmerkingen:

  1. Kijk eens wat een leuk gnoompje op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het mooie papier en de schattige kabouter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke gnome kaart in mooie kleuren! Hier is het frisjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk plaatje en inderdaad heeft je kerstkaart hele mooie kleuren Marijke. Het is een plaatje. Hier veel regen en 12 graden op het moment.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel leuke kaart Marijke! Dat plaatje is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart en wat een gezellig plaatje van de gnome.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Marijke met de leuke gnome erop.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een superleuke gnome op je mooie kerstkaart, leuk de papiertjes gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie, leuke kerstkaart Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en wat een lieve gnome staat erop!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart met die leuke kabouter, Marijke!
    Ik ben wat later met reageren, we waren een weekje op vakantie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen