maandag 2 september 2024

60 jaar getrouwd!




Vandaag een kaartje voor Jan en Ida die 60 jaar getrouwd zijn dit jaar.
Wat een tijd al he. 
Ze hebben het al gevierd en het was een gezellig etentje met familie en vrienden. 
Wij mochten er ook bij zijn.

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een groen dp en daarop nog een ander stukje groen gestreept dp.



In de cirkel van de stans een extra cirkel gedaan en daar het leuke plaatje geplakt met het oude stel.
Hier nog even van dichtbij.


Nog een tekst gemaakt "van 60 jaar getrouwd "en Hoera!
Verder weinig aan toe te voegen.
Ik vind het een leuk kaartje geworden en ik hoop jullie ook?

Vanuit een ver Frankrijk groet ik jullie en wens jullie fijne dag vandaag!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
Marijke.





 

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het geweldige plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk plaatje heb je gebruikt en een mooie kaart gemaakt. Heerlijk die temperatuur daar bij jullie, hier is het weer gewoon té warm,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En heel mooie kaart voor het diamante bruidspaar. Geniet van jullie vakantie in Frankrijk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja joh, héél leuk vind ik het.
    Dat dp, ik herken het..... ik kocht het in Juni 2de hands op een hobbybeurs.

    BeantwoordenVerwijderen