donderdag 29 augustus 2024

Week 35 bij 52 WTC met een uitdaging.

 



Week 35 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Het is vandaag de laatste donderdag van augustus dus we hebben weer een uitdaging erbij. Vandaag mocht Ingrid kiezen en zij wil graag een gnom op je kaartje zien.

Dat vind ik altijd een leuke uitdaging maar ook wel even zoeken naar een kerstgnom!
Ik heb alleen maar plaatjes van zomerse kabouters en dat is niet de bedoeling! haha!
Maar ik had nog een mooie stans van de A. dus deze eens gebruikt.
Daar zitten zulke leuke dingen bij, zelfs een mevrouw gnom!

Ik ben begonnen met een cardstock in donkerrood en daar een grote postzegelstans op in het groen.
Daar nog een papier op met allemaal sneeuwvlokken.


De gnom diverse keren uitgestans. 
Was nog een heel gepriegel om alles mooi binnen de lijntjes te krijgen.
Een mooi bordje erbij van de noordpool en wat sneeuw er opgedaan.
Onder de gnom nog wat reepjes papier met een randje sneeuw. Ziet er allemaal erg koud uit toch?


Wel dit is mijn kaartje voor de uitdaging. 
Het is voor mij even vakantie dus kan helaas niet bij jullie langs komen.
Ik hoop dat jullie wel een berichtje achterlaten, want die lees ik graag tijdens mijn vakantie.
Veel succes met de uitdaging iedereen.

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
Marijke.




12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke kabouter en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart vind ik ook heel geslaagd Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel creatief en leuk bedacht.
    Het is een mooie kerstkaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellige voorbeeldkaart met een gnome heb je gemaakt. Heel leuk hoor en nog een prettige vakantie gewenst,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Marijke,
    Jouw kaart is best leuk geworden. Goed dat je toch nog het nodige materiaal vond waarmee je aan de slag kon gaan...
    En reageren mag je na jouw vakantie ook nog altijd hé!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lief kaartje met de gnome!
    Ik wens je een hele fijne vakantie met mooi weer!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een keileuke kerstkaart heb je gemaakt met de leuke gnome, ook weer een leuke challenge,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaart met de gnome in het winterse landschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart, Marijke. Wat een gepriegel zal dat zijn geweest met je kabouter!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn gnome liijkt me makkelijker gemaakt, maar deze hier is wel heel mooi met al die onderdeeltjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart Marijke met de leuke gnome.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart is het en de challenge vind ik ook erg leuk!
    Geniet van het campingleven!

    BeantwoordenVerwijderen