zaterdag 3 augustus 2024

In de zomerzon.


Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb met ook weer een nieuwe stans.
Ik had er een paar gekocht bij Temu en dit is de derde al die ik laat zien.

Ik ben begonnen met een licht groene cardstock en daarop de stans met verschillende kleuren.
Ik heb hem drie keer uitgestansd zodat hij wat hoger kwam.



De stoel met de parasol is al een oudje maar altijd leuk voor een zomerkaartje tegen een stukje papier met parasolletjes.


De tekst en nog een zeemeeuw erbij.


Een fris zomerkaartje en zeker met deze tekst natuurlijk.
Wel dit is het weer voor vandaag. Hoop dat het een mooi weekeind wordt.

Wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.






 

10 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke mal en de frisse kleurtjes heerlijk passend bi het zomerse weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele gezellige kaart Marijke…leuk! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi en gezellig kaartje heb je gemaakt Marijke.
    Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je kaartje !!!!
    Heerlijk de zomerzon !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie frisse zomerse kaart Marijke, wat een leuke stans is dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit met deze leuke stansen. Echt zomers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk en zomers kaartje.
    Heb ook wat malletjes bij Temu besteld en zijn goed aangekomen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, zomerse kaart heb je gemaakt met deze leuke stans. Ik heb er ook al een aantal besteld,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal het juiste zomer gevoel krijg ik van deze kaart.
    Wat een leuke stans, die zonnestralen.
    Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen