maandag 26 augustus 2024

Van Harte!



Vandaag een verjaardagskaartje.

Ik heb mijn muis weer eens te voorschijn gehaald. 
Ik vind die nog steeds leuk en lekker vrolijk voor alle opties te gebruiken.

Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop een glitterpapier en een roze bewerkt papier.
Een stans gebruikt van allemaal vierkantjes, ook lekker roze en lekker glitter.


De muis heb ik twee keer gestanst voor een schaduw effect.
En erbij nog een klein muisje die ik gekleurd heb met de copics.
De grote muis heb ik ook een beetje gekleurd bij de oren en wangen.



Een lekker vrolijk kaartje die ik stuurde naar de moeder van mijn schoondochter.
Zij houdt wel van roze.
Wel dit is het weer voor vandaag.

We zijn  gisteren vertrokken met de caravan voor een lange vakantie door Frankrijk.
We hopen op mooi weer en een mooie reis natuurlijk.

Alle berichten hierna zijn al van te voren gepland.
Ik dank jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.




 

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de roze kleurtjes en de vrolijke muis erop
    fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige muis op je vrolijke kaart.
    Fijne vakantie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje met deze schattige muis (deze wel haha)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele vrolijke felicitatie-kaart met een superleuke grote muis Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen