woensdag 28 augustus 2024

Kleurenkaartencode bij Martina met Legergroen en Petrol.

 


Vandaag de laatste woensdag van de maand augustus en dan hebben we weer de kleurencode bij Martina.
We hebben de nieuwe kleur petrol bij de oude kleur legergroen.

Wat een mooie combinatie vind ik dit! 

En toevallig had ik nog een papier liggen die ik eigenlijk al weg wilde gooien in precies deze kleuren.
Dus deze toch maar gebruikt.

Ik ben begonnen met een legergroene cardstock en daarop het groen met petrol papier.
Het plaatje met een stuk petrol papier eronder.


En naast het plaatje een rand van het papier afgesneden en onder het plaatjes gedaan.

Verder nog een paar groene strippen en dat is het eigenlijk.



Hier het plaatje van dichtbij, ik vind het zo'n lieverd dit jochie met zijn hond!


De rand van het papier.

Ik weet nog niet of er een felicitatie tekst op komt of iets anders. Dat ga ik dan wel zien. 
Ik vind hem leuk en er komt zeker wel een gelegenheid om deze te versturen.

Ik heb dit kaartje al in het voren gemaakt want wij zijn momenteel ergens in Frankrijk.
Ik kan helaas niet bij jullie langs komen om te kijken wat jullie hebben gemaakt van deze uitdaging.
Ik groet jullie dus vanuit Frankrijk en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.






10 opmerkingen:

  1. Hey Marijke,
    Gelukkig had je het papier nog liggen. Het blauw komt ook in het jasje van de jongen. Leuke kaart werd het.
    Geniet van jullie vakantie.
    Langs komen kan daarna ook nog altijd uiteraard...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk eens aan maar goed dat het het papier niet weggooide, super leuk kaart! Geniet van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje!!!
    Mooie kaart, ik vind het randje onder het plaatje een leuke toevoeging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi plaatje en je hebt de kleurtjes perfect gecombineerd. Nog veel vakantie plezier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke kleurencombinatie en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart. Het plaatje maakt het af
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en leuk dat je eraan dacht om voor te programmeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We moeten gewoon niet te gauw iets weggooien, dat zie ik weer met deze kaart. Leuk geworden en wat is het plaatje leuk! Nog een fijne vakantie. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie, lieve kaart heb je gemaakt, geslaagd
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel later dan gepland, maar nu dan toch nog. Wat een super leuke kaart!! Geniet nog even van Frankrijk!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen