donderdag 8 augustus 2024

Week 32 bij 52 WTC.



Week 32 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een grote slimlinekaart.
 
Ik had nog een stempel gekocht van deze dame waar diverse dingen bijzaten. O.a. het gewei maar ook een strikje en een kop chocolade. Alleen de stempel is vrij groot en kon maar net op de kaart.

Ik ben begonnen met een grijze cardstock en daarop een donker geel papier die ik in de hoeken nog bewerkt heb met paarse inkt.
Dan een stuk paars papier en daarop een grote kerstboom. 
Ik heb daar ook nog een paar gouden ballen in gedaan.



Ik heb de stempel gekleurd met de copics en de jurk heb ik nog een keertje uitgesneden van een paars glitterpapier. Lijkt zo een  feestelijk jurk toch? Nog een gouden ketting erbij, die maakt het dan weer af!
Aan de zijkant nog een stans van kerstballen en bovenaan de tekst van Kerst.



Aan de binnenkant nog een tekst en ook het zelfde donkergele papier als aan de buitenkant.


Ik vind hem wel leuk geworden! 
Dit is mijn kaartje voor vandaag. 

Bij 52 WTC laten Colien en Bep ook nog een voorbeeldkaartje zien.
Ik ben benieuwd wie er nog meedoen in deze vakantietijd.

Verder had ik nog een top drie plaatsje bij Cheerful Sketches Challenge Blog met dit kaartje:


Vind het leuk, ik doe haast nooit mee met uitdagingen dus wel leuk als je dan een topper  hebt!

Veel succes allemaal en er komt vandaag zeker iemand van 52 WTC  kijken bij jullie!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



















 

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je topper! En je kerstkaartje is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de geinige stempel gefeliciteerd
    met je topper
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, apart die dame.
    Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart ze ziet er heel feestelijk uit met haar glitterjurk.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet je dame er feestelijk uit in haar glitterjurk. Ze is helemaal klaar voor de kerst! Leuk een topper ! Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een grappige kaart, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die jongedame is helemaal klaar voor het feest Marijke. Heel leuk gemaakt, het is echt een feestelijke kerstkaart. Gefeliciteerd met je toppertje, dat was ook een mooie kaart!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe Kerstkaart Marijke , proficiat met je toppertje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kerstkaart, Marijke! En gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kerstkaart met deze speciale stempel en wat leuk dat je in de prijzen viel met je kaart, gefeliciteerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel toffe kaart, erg gaaf!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen