zaterdag 17 augustus 2024

Van Harte.


Vandaag een klein kaartje.

Ik heb de voorkant door de midden gedaan en een randje aan gedaan.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar roze papiertjes opgedaan. Ook aan de binnenkant.
Verder een vogeltje en wat stikkers.


Boven zie je hem open en beneden dicht.



Het is een kaartje voor in mijn reservebak.
Geen bijzonder kaartje maar hij lag er al een poos en ik wilde hem toch afmaken.
De tekst is uitgestansd in donkerbruin glanspapier.

Wel dit was het weer. Weinig over te vertellen.
Ik wens jullie een fijn weekeinde met mooi weer.
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.



 

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die vogel !!!!!
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke details en leuk plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie kaart gemaakt in dit model en ook een leuk plaatje gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo maak je heel simpel een leuk model. Mooi dat randje erbij, dat maakt het nog specialer.
    Toevalig maakte ik vandaag ook 3 kaartjes af die er al een poosje lagen.
    Leuk om te doen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart Marijke. Leuk die vogel met het labeltje in zijn snavel. Mooi afgewerkt met de tekst en het sierlijke randje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen