maandag 19 augustus 2024

Happy Birthday!



Vandaag een kaartje naar de sketch van Cheerful Sketches.
Ik vind dit een leuke sketch en ben al een beetje in de ban van de herfst.

Aangezien ik in het voren aan het werken ben kan dat wel ook al is het nu nog hoogzomer!



Ik heb nog een hele boel vellen papier liggen die al geplakt zijn op een onderlaag maar verder niets. Dit is ook zo'n vel. En daar zat een oranje cardstock onder dus maar iets met pompoenen.

Ik ben begonnen dus met een oranje cardstock en daarop een papier met oranje bloemen en groen. Vandaar de groene rand eronder.
Ik heb ze wel allemaal dubbel gedaan.


Diverse papiertjes naar de sketch opgeplakt. 
Het plaatje met de pompoenen ook een koper hologrampapier onder gedaan.



Verder wat pompoenen naast het plaatje en eronder. Ook een dubbele rij met zwart en oranje.


Bovenaan nog een tekst voor de verjaardag.
Ik vind hem leuk geworden wat jullie?
Deze komt even in mijn reservebak voor iemand die in de herfst jarig is.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van Cheerful Sketches Challenge.

Wel dit is het weer voor vandaag. 
Een fijne dag vandaag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.









 

9 opmerkingen:

  1. En je bent leuk bezig geweest, wat fijn om al een kaart klaar te brengen voor iemand die in de herfst jarig is.
    Ik hou zo van de herfst kleuren.
    Bedankt voor jeu meedoen met onze challenge, deze maand is de sketch weer leuk hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke papier mooie verwerkt in de leuke sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart icm het leuke plaatje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke herfstachtige kaart Marijke, die pompoenen zijn heel grappig vind ik. Er kwamen vandaag al meer herfstkaarten voorbij, het zit in de lucht denk ik hihi.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, heb je al zin de herfst? Het is een heel leuke kaart met al die pompoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke herfst kaart heb je gemaakt
    Groetjes josje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke herfstkaart met al die lachende pompoenen.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Marijke, als je in de ban bent van de herfst breekt er voor jou nu een hele mooie tijd aan. Heel leuke kaart heb je met de pompoentjes gemaakt. Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches. Creatieve groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen