donderdag 15 augustus 2024

Week 33 bij 52 WTC.


Week 33 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 52 WTC. 

Vandaag een rood kaartje.

Ik ben begonnen met een donkerrode cardstock en daarop divers rood dp.
Een rood geruit lintje en een stans onder het plaatje.


Het plaatje is er nog een van Syta geloof ik.



Onderaan nog een ster met een rode glitterster.


Bovenaan ook nog een ster van ribbelkarton en een tekst daarbij.


Wel dit is mijn kaartje voor deze week.

Ik ben heel druk al mijn berichten te plaatsen voor de komende vakantietijd.
Altijd leuk om te doen maar je moet dan wel alles klaar hebben wat kaarten betreft.
Maar het lukt me wel weer. Jullie gaan het allemaal zien.
Voor nu wens ik jullie succes met de kerstkaartjes en ik kom zeker even kijken vandaag. 

Willen jullie ook nog denken aan de uitdaging van een bingokaart van Nancy? 
Succes maar allemaal! Ik kom zeker nog even langs vandaag!

Bedankt voor het langskomen en groetjes
Marijke.








 

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de rode tinten het leuke papier en leuke plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marijke, mooie warme kleuren. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke warme gezellige kaart en alvast een fijne vakantie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart en een fijne vakantie gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf dat nu vinden, rood voor kerst.
    Hey is echt een kerst kleur vind ik.
    Mooie kaart met een leuk plaatje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd mooi rood in de hoofdrol !!!!
    Mooie kaart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie feestelijke kerstkaart in dat warme rood. Leuk dat ribbelkarton erbij. Je bent zeker voor de vakantie aan het voorbereiden Marijke? Alvast fijne vakantie gewenst.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met leuke afbeelding, Marijke. En heerlijk vooruitzicht, vakantie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marijke,
    Wat een super feestelijke kaart is dit! Erg mooi in deze kleurencombinatie...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart is het geworden!
    Fijne vakantie (alvast)!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen