zaterdag 10 augustus 2024

Wishing you.....


Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een "fairy" plaatje.
Dit plaatje komt van facebook en vond ik zo leuk dus voila een kaartje!

Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop een oud bloemenpapier.
 Er tussen een koperen randje.

Een roze papier in de grote van het plaatje en daarachter ook een koperen hologram papier.


Achter het plaatje ook een koperen hologrampapier. Ik vind dat een mooi effect geven zeker bij dit soort kaarten. Heeft iets "magicals".



Nog een tekst en een libelle die ik nog een beetje aangetipt heb met tickels.


Ook aan de binnenkant nog een zacht geel papier.
Wel dit is het weer. Ik heb veel kaartjes gemaakt met al die regendagen.
Dus voorlopig nog genoeg te laten zien!

Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes Marijke.




 

4 opmerkingen: