zaterdag 16 februari 2019

Happy Birthday!


Ik wil jullie een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor mijn neef Ferry!
Hij wordt 16 volgende maand.
Vind ik een heel lastige leeftijd en dan ook nog voor een jongen maar ik heb er toch een echte jongenskaart van weten te maken!



Het is een ticketstans geworden.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar op een blauw geruit papier en een donkerbruin papier. Dit is hetzelfde papier met twee kanten te gebruiken.


Daarop diverse blauwe papiertjes en een plaatje van een skater.
Niet dat ie dat nu doet maar vind het wel een echt jongensplaatje!


Bovenaan de leeftijd en een verschillende sterren.


Op de flap aan de binnenkant de tekst.

En aan de andere kant nog een paar sterren.
Wat vinden jullie ervan?
Een echt jongenskaartje toch? Ik vind hem leuk en hij krijgt al een kaartje vanaf dat ie een jaar werd. Dus hij rekent er ook een beetje op ieder jaar! Dat vind ik dan wel weer leuk!
Nou dat was het weer voor vandaag. Ga vanmiddag lekker met de hond een stuk wandelen, even genieten van het heerlijke weer!
Ik wens jullie een heerlijke dag en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.



7 opmerkingen:

  1. Mooie stoere kaart. Helemaal prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het werd een leuke, stoere kaart zo ! mooi gemaakt, zal hij zeker wel blij mee zijn
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je met jongenskaarten vind ik, hoe ouder ze worden, hoe moeilijker dat het is. Het is je prima gelukt, een stoere kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een moeilijke leeftijd voor jongens maar het is echt een leuke stoere kaart geworden hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een echte jongens kaart.
    Ik vind het model leuk en de kleuren ook. Toevallig plaatste ik ook een kaart met dit soort kleuren vandaag.
    Sterren en stoere plaatjes zijn altijd leuk voor een jongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, stoere kaart voor je neef! Ook je kerstkaartje hieronder is erg mooi, doet erg warm aan.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er inderdaad een prachtige jongenskaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen