donderdag 28 februari 2019

Week 9 bij 52 WTC met uitdaging


We hebben deze keer twee winnaars getrokken op het blog van 52 WTC omdat de winnaar zich in de eerste plaats niet had gemeld. Maar Jootje heeft zich toch nog gemeld dus nu krijgen we er twee door de omstandigheden.
De nieuwe winnaar is nr 29 geworden en dat is Rina en de oude winnaar alsnog Jootje.
Dames allebei van harte gefeliciteerd met de prijs.

En dan nu week 9 van de kerstkaartjes bij 52 WTC en omdat het alweer de laatste donderdag van de maand is natuurlijk een uitdaging erbij.
Deze keer mocht ik kiezen en ik wil graag zoveel mogelijk rood op je kaart zien. Dat vind ik nog steeds een echte kerstkleur! Net als de kaart van gisteren!
Dus bij deze een rode kaart.


Ik heb de kaart onderverdeeld in vier stukjes en verschillende plaatjes erop gedaan.
Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een rode bolletjes DP.


Aan de bovenkant een sneeuwster met daaronder een gebreid papiertje.
aan de rechterkant een plaatje van een kindje met lantaarn.


Er zitten tussenin mooie randjes met sneeuwsterren en de horizontale is een mooi lintje met sterretjes.
Dan ook nog twee plaatjes waarvan het paardje is uitgeknipt en verhoogd opgeplakt en de andere met een tekst.
Op zich een heel drukke kaart waar veel op te zien is! Ik vind hem leuk en ben er blij mee!

Gaan jullie meedoen met de uitdaging? Er zijn heel leuke voorbeeldjes te zien bij 52 WTC.
Het is bijna een heel rode pagina geworden, zo leuk!
En ik hoop natuurlijk dat jullie het allemaal net zo leuk vinden als ik!
Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag! Veel succes allemaal en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.




27 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n rode challenge, dat gaat vast iedereen wel lukken! Leuk kaartje met die vakjes!
    groetjes en een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je rode kaart is supermooi Marijke!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je KKT kaart gisteren is een mooie, vandaag ga je verder in het rood en kerst. Leuke kaart heb je gemaakt
    LIefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, erg geslaagd! Leuk om al die rode kaartjes van ons team in mijn zijbalk te zien, goed thema, Marijke! :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging heb je verzonnen, Marijke! Mooi hoe je je kaartje hebt gemaakt, met al die vakjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gedaan, Marijke. Ik hou er wel van om lang naar een kaart te kunnen kijken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige rode kaart Marijke, erg leuk! Voor mij is dat een echte uitdaging omdat ik niet heel veel rood gebruik, althans, niet als hoofdkleur. Maar ik houd wel van een uitdaging hoor ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldschoon kaartje.
    Prachtig !!!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke rode kaart heb je gemaakt Marijke, en leuk om al die rode kaartjes van de teammaatjes te zien...Leuke uitdaging!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige rode kerstkaart Marijke, leuk om er een vakjeskaart van te maken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke uitdaging hoor Marijke zoveel mogelijk rood, en je hebt een hartstikke leuk voorbeeld gemaakt! Ga er voor zitten het weekend!!! Gr. Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge heb je bedacht Marijke. En je laat meteen al een mooi voorbeeld zien! Nu wij nog!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!!
    Echt heel leuk.
    Ik vind hem niet TE druk, maar dat komt denk ik omdat je veel rood hebt gebruikt, niet teveel kleur, maar veel dezelfde kleur, dat geeft rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan met die vierkantjes!
    ik ga zeker meedoen hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge heb je verzonnen en een mooie voorbeeldkaart, heel leuk met de vierkantjes. Ook je kaart voor het KKT, lief beertje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind hem echt heel mooi geworden Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marijke,

    wat een sfeervolle kerstkaart maakt je, lekker rood!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, dat is toch mooi, al dat rood!! Ik vind het een heel leuke challenge en ga zeker proberen mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuke kaart en tof met de r delen. Hierdoor komen alle verschillende elementen mooi tot hun recht.
    Dankjewel voor je reactie op mn blog. Het juiste papir
    Dankjewel voor je reactie op mn blog.
    Het juiste papier en de juiste inkt is indrdaad wel een dingetje. Maar ik had gewoon het 'Ludiec'-papoer en dito inkt meegebracht.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat rood gaat je goed af!
    Leuk gemaakt weer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, heel gezellig ook, lekker veel op te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart Marijke! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie rode kaart. Past goed in het rijtje van de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart!..mooi zo in het rood. Ben er ook mee bezig geweest vind het een leuke uitdaging.
    Fijn dat je me bent gaan volgen wordt ook meteen volger bij jou.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kerstkaart is prachtig Marijke. Het ziet er toch wel heel tof uit, zo helemaal in het rood.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kaart is dit Marijke. heel erg mooi gemaakt. je mag trots zijn... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen