maandag 4 maart 2019

Happy Birthday!


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien voor een vriendin die 80 wordt in onze vakantie.
Ik heb er wel een kaartje voor gemaakt en die wordt gegeven door kennissen als ze jarig is.
Ik heb er later nog de cijfers 80 bij gedaan.




Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een designpapier in diverse kleuren roze en een afbeelding van heel veel bloemen.
De bloemen zijn allemaal zelf gemaakt. Ik had eens een setje gekocht bij de action met stempeltjes en een stansje erbij. 
De stempelbloemen passen er precies in.

Ik heb al de bloemen gekleurd en er stampertjes in gedaan.
Is wel een grappig gezicht. Het "leeft" gelijk meer op je kaart.


Nog twee bloemetjes boven in de hoek.
De tekst is op een cirkel geplakt en deze is weer verhoogd opgeplakt.
Ik vind het een mooie kaart voor iemand die al 80 wordt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze erg graag.
Vergeten jullie niet bovenstaand bericht te lezen over de candy. Is altijd leuk om iets weg te geven.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

P.S. Laat ik nu net zien dat ik een prijsje heb gewonnen nu Knutsel en Kadootjes! 
Superleuk! 


17 opmerkingen:

  1. Wauw, het is een prachtige kaart, zo'n mooie bloemen, de 80-jarige zal er zeker heel blij mee zijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vrolijk kaartje met die bloemen en die mooie letters!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! Ik herken de bloemenstempels, heb ze ook nog en gebruik ze te weinig. Leuk om nu een goed voorbeeld te hebben!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, bloemige kaart voor de 80-jarige!
    Wel een werk geweest al die bloemen, maar het resultaat mag er zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bloemenpracht.
    Om vrolijk van te worden!
    Die stempels heb ik ook, maar op de 1 of andere manier lukt het mij niet om ze recht uit te snijden.
    Het is een echte voorjaarskaart geworden vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke fleurige kaart heb je gemaakt voor de 80-jarige! Je bloemen zijn prachtig gelukt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie fleurige kaart Marijke, prachtig met al die bloemen. Ik denk dat dit een hele geschikte kaart is voor iemand die 80 is hoor, bloemen doen het altijd goed. Leuk je prijs bij K&K, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige bloemenkaart voor de jarige, om vrolijk van te worden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en feestelijke kaart, de bloemen zijn echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het en hel mooie kaart Marijke!! Die bloemen, heel mooi gedaan! En gefeliciteerd met je randomprijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van deze bloemenpracht word jouw vriendin gelijk 40 jaar jonger. Mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Marijke ! heerlijk met al die mooie kleurrijke bloemen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart met een royale bloemenpracht, wat heb je de bloemen mooi gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart, daar zal ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie fleurige kaart gemaakt Marijke. Je zelfgemaakte bloemen zijn top en inderdaad door de stampertjes komen ze echt tot leven. Dit is toch een kaart waar je blij van wordt? Ikke wel :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen