donderdag 14 maart 2019

Week 11 van 52 WTC



Week 11 van de kerstkaarten bij 52 WTC. Vandaag zullen Epie en Bep jullie wat  voorbeelden laten zien van een kerstkaartje.
Ik heb deze keer een roze kerstkaart, weer even wat anders.
Ik heb zo'n mooi plaatjes vel van Syta met allemaal roze kerst dingen en daar wilde ik iets mee doen.
Dus deze keer een kerstsoldaatje in roze met blauw.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een mooi DP van roze sneeuwvlokjes uit een blok van de action.


Daarop het plaatje waar een blauw DP onder zit. Daaronder ook nog een sterrentape.


Verder wat accessoires zoals de mooie kerstbloem met een glitterhart 


Een stans van kerstballen.


En onderaan de kaart nog een paar pakjes met de tekst.

Het is even wennen vond ik maar is toch wel een mooie kerstkaart geworden! 
Ik heb nog meer van die plaatjes dus er zullen nog meer van deze kleur kaarten volgen.
Maar voor nu vind ik het wel even genoeg! haha! 
Ik wens jullie veel succes met de kerstkaartjes en kom in de loop van de dag even bij jullie kijken.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze week heel veel winnaars met de uitdaging en de extra prijs van de workshop met Willy Duit.
De top 3:

De winnaar van de eerste prijs is Gina en de workshop is Daphne.

Dames allemaal van harte gefeliciteerd!






18 opmerkingen:

  1. het is een schat van een kerstkaart, leuk in deze kleuren...en het plaatje wat een lieverd!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Marijke, inderdaad heel wat anders in deze kleurtjes, maar ik vind het heel geslaagd.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in deze kleuren. En die soldaatjes zijn zó leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marijke, wel in andere kleuren dan ik van je gewend ben. Ik houd hier wel van, erg geslaagd zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie roze kerstkaart! Syta van Gelderen heeft mooie plaatjes maar inderdaad heeft 1 vel vaak dezelfde kleuren. Ik heb nog een lichtblauw vel ergens liggen.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist erg leuk, dat roze en blauw.
    Ik hou van traditionele kleuren voor kerst, maar op z'n tijd ook van juist wat anders.
    De vele details op je kaart maken het extra mooi.
    Ja.....Winnaar van de workshop!!!!!
    Ik ben blij😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, heel mooi papier en stansen, leuk plaatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart in deze alternatieve kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart in dezemooie tinten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart in pastelkleuren.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart in het roze en blauw, ik hou wel van niet traditionele kleuren, mooie stansen heb je gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Marijke, lief dat kerstsoldaatje en ik hou wel van andere kleuren voor kerst. Leuke stansen heb je gebruikt om je kaart te decoreren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi deze kleuren voor de kerst!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart in mooie kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen