donderdag 21 maart 2019

Week 12 bij 52 WTC.


Week 12 bij de kerstkaartjes van 52 WTC.
Ik heb deze week een kaart gemaakt van een heel oud plaatje!



Het is een model waarvan ik de voorkant heb ingekort en daar het plaatje opgedaan.


Het is zo'n ouderwets plaatje van een jongetje in de sneeuw met een lantaarn naast zich.
Een mooi randje heb ik nog tussen de laagjes gedaan.



Aan de binnenkant een smallere strook met divers DP en een gouden lantaarn.
Ik ben niet helemaal tevreden met dit model maar ik heb duidelijk iets niet goed gedaan want hij moest eruit komen, dat kan ook wel maar moet je zelf doen en dan kan je erachter nog andere dingen doen.
Maar goed ik laat het maar zo!
Doen jullie nog mee met de kerstkaartjes deze week?  Ik kom zeker even bij jullie kijken.
Kijk voor meer inspiratie bij de dames die een mooi voorbeeld hebben gegeven op 52 WTC .
Voor nu bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.


18 opmerkingen:

  1. Misschien anders dan je bedoeld had, maar wel een heel mooie kerstkaart met dat nostalgische plaatje, Marijke!
    Mooi met die lantaarnpaal aan de binnenkant, doet het goed bij dat dessinpapier.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en een leuk model, ik zie eigenlijk niet wat er niet goed aan is. Super lief plaatje, ik vind die ouderwetse plaatjes altijd erg mooi.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is toch een mooie kaart geworden met dit nostalgische plaatje. Ook al ben je er zelf niet helemaal tevreden over.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marijke, je hebt hem ook zo leuk afgewerkt. Ik ben wel een beetje benieuwd hoe de kaart zou moeten zijn ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het mooie plaatje leuk gerecycled. En het model ziet er tof uit, ook al is het niet helemaal gelukt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een leuk plaatje gebruikt, ook de binnenkant is heel mooi, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de kaart had moeten zijn,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi geheel zo geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie niet zo goed wat je bedoeld of wat je fout hebt gedaan.
    Ik zie alleen een erge leuke kaart met een heerlijk ouderwets plaatje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Marijke. Weer eentje op voorraad.
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige kaart geworden Marijke, zo'n mooi nostalgisch plaatje en die lantaarn op de binnenzijde ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtuge kaart Marijke een heel mooi plaatje! Ik hou er wel van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is sowieso mooi! Of je het nu helemaal goed gedaan hebt of niet! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje, leuk sfeertje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bedoelde het misschien anders maar de kaart is toch een plaatje geworden Marijke. Ook de binnenkant heb je top gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem toch ook mooi geworden hoor ! Heel lief plaatje en mooi hoe je de binnenkant hebt aangekleed ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie uitgebreide kaart en inderdaad ook een leuk "oud" plaatje, maar ook die zijn nog altijd leuk toch.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart. Ik doe niet mee met kerstkaarten. Te weinig tijd ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen