donderdag 7 maart 2019

Week 10 bij 52 WTC met reminder.


Week 10 bij de kerstkaartjes van 52 WTC en de reminder van de maand februari.
Ik mocht deze maand kiezen en wil graag zoveel mogelijk rood op je kaart zien, is echt mijn kerstkleur.
Zelf heb ik deze keer gekozen voor de smalle ticketstans.


Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een bruin papier en daar weer bovenop een rood gestreept papier.


Een plaatje van Studio light en daaronder een smal strookje van een DP.
Wat sterren en een X-mas hanger van glanzend papier.


 Aan de flap een kerst takje met strik en aan de andere kant nog een paar houten sterretjes.



Aan de voorkant van de flap nog een klein potje met sneeuw en een pinquin erin (van de action) en een tekst.
Die potjes zijn stickers maar zo leuk en verschillende kleuren en diertjes erin. 
Ik vind het een geslaagde kaart en toch al weer nummertje 10. Gaat heel goed.
Doen jullie nog mee met de uitdaging? De dames van 52 WTC hebben weer zulke mooie voorbeeldjes laten zien, zo mooi al dat rood! Of gewoon een kerstkaartje deze week kan ook hoor?
Ik kom zeker even langs om te kijken wat jullie ervan gemaakt hebben. 
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging bij Holy and Ivy christmas.


28 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marijke, die stansen zijn zo leuk he
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke rode kaart en een leuk bedachte challenge! Ik heb mijn rode kaartje er ook bijgezet.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart met al die details, Marijke. Blogland kleurt aardig rood vandaag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave ticket-kaart met veel mooie details!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Marijke met zoveel leuke details.
    Het was een feestje om aan deze uitdaging mee te doen...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie ticket mal kaart met al die leuke details. Door jou kleurt blogland vandaag helemaal rood.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Marijke, wij hebben allebei de ticketstans gebruikt ! Jouw kaart is prachtig, heel mooi versierd, zo leuk met dat potje sneeuw ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor het leuke idee Marijke. Heel blogland ziet rood vandaag! Je kaart is prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart heb je gemaakt leuk al die kleine details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke inspiratie kaart heb jij gemaakt. Ik hou zelf ook erg van rood, goede keuze van jou! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf, dit kaartje met al dat rood! Je uitdaging vind ik heel erg leuk. Ik kreeg er gelukkig ook weer inspiratie van!
    Dat potje met sneeuw is ook schattig zeg!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Marijke, leuk model en mooi afgewerkt! Ik had inderdaad al gemerkt dat je kerstkaarten veel met rood zijn. Voor mij was dit een echte uitdaging, ik pak iets minder snel rood, maar daarom des te leuker om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is heel erg leuk. Bij mij is het erin geschoten deze week, een kaartje in het rood. Misschien nog in mijn archief....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kerstkaart Marijke. Die ticketstans blijft gaaf en dat vele rood maakt het lekker vrolijk vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart Marijke, leuk hoe je de voorkant hebt aangekleed en ook de binnenkant ziet er weer top uit.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk geworden Marijke !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met de ticketmal Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb jij veel leuke (kleine,l details op je kaart verwerkt.
    Leuk hoor, al dat rood.
    Ik heb even zitten stoeien, maar heb met plezier meegedaan deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very cute! Love the red and white stripes and the pine boughs. Thanks so much for joing up at The Holly and the Ivy.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, zo leuk het streepjespapier en mooi de takjes met de strik.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij hebt voor een rode golf gezorgd in blogland Marijke,erg mooi zo als je door je leeslijst scrolt :)
    Jouw inspiratiekaartje is ook erg mooi!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart! Er is zo veel op te zien. De pinguin op de voorkant is ook leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi is ook jouw 'rode'kerstkaartje marijke...heel leuk opgemaakt dit ticketmodelletje...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marijke, wat heb je een mooie kaart gemaakt. Zoveel te zien en toch ontzettend veel rood. Knap!! Daar had ik dus best moeite mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. toffe kaart Marijke! leuk dat potje op het voorflapje!
    Veel deelnames aan jouw challenge-opdracht hé! Ik vond het eerst supermoeilijk 'een rode kaart', maar zoveel mogelijk bood natuurlijk veel meer mogelijkheden! Toppie idee!
    Fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie kaart! Rood is toch wel mijn favoriete kerst kleur. Dacht ga even kijken of ik nog mee kan doen met de challenge maar hij was al gesloten, Ik ga het in de gaten houden en misschien ben ik wel op tijd voor de volgende

    BeantwoordenVerwijderen