vrijdag 15 maart 2019

Voor de jarige!


Een verjaardagskaartje deze keer. Ik was bezig geweest met de nieuwe kleuren van het KKT rood met zalm kleur. Maar ik had meerdere kaartjes ermee gemaakt en ook met de sketch van cheerful sketches.
Toen vond ik eigenlijk dat ik deze kaart maar alvast laat meedoen met de sketches en de andere kaarten komen met de KKT.
Dus nu al een klein voorproefje! haha!


Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop diverse papiertjes in de sketches te leggen.
Op alle papiertjes zit een embossing.


Het plaatje is van Studio Light.


De tekst een stempel en een stansje eronder van Ali.


En dan de bloemetjes. Ja, die heb ik weer gemaakt van de stempeltjes en stansjes van de Action.
Ik moet zeggen dat het wel erg leuk werk is ze te maken en te kleuren.
En alles volgens de sketch van Cheerful Sketses.
Hij doet ook mee met deze uitdaging.

Een mooie kaart toch geworden.
Ik weet nog niet voor wie ik deze ga bewaren maar hij krijgt zeker een mooie bestemming!
Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.




13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Marijke. Ik ben ook net bezig geweest met de KKT kleuren, maar die komt pas op KKT dag online :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, de combinatie van de KKT kleuren geeft een mooi warm geheel. Mooie kerstkaart, bijzonder in de zachte tinten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een prachtige kaart, heel mooie kleuren en embossing, mooi plaatje en prachtige bloemen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marijke, mooie kleuren en de bloemen toef is echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren combinatie.
    Leuke kaart maakte je en j ed hebt gelijk, als je er toc hb meerdere maakte kun je deze best al wel laten zien😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje in deze kleurtjes marijke en je hebt de sketch prachtig uitgewerkt...KNAP gedaan
    Bedankt voor je deelname
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg! Je hebt er een heel werk van gemaakt en wat is het schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, ik vind die twee voetjes wel grappig op het achtergrond papiertje , net of er een klein kaboutertje op blote voeten achter het rode papiertje weg duikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marijke en wat heb je de bloemen mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje in de KKT kleuren, Marijke. En wat een prachtige bloementoef weer.
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige verjaardagskaart is Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi fleurig kaartje, fijn dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikte!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen