donderdag 14 februari 2019

Week 7 van 52 WTC



Week 7 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week heb ik geen vierkante kaart maar een langwerpige. Ik zit deze weken echt even in een dipje en kan niet veel inspiratie opbrengen om kaartjes te maken. Ben ook een beetje aan het kwakkelen met de gezondheid.
Daarom kijk ik maar veel op Pinterest en daar vond ik dit soort kaartjes.


Normaal gebruik ik verschillende laagjes maar nu alleen de kaart gebruikt.
Daarop heb ik een  sneeuwvlokken stempeltje gebruikt over de gehelen kaart.


Daarop een papier dat met de hand was gemaakt. Is vrij dik en stug van structuur.
Heb ik al jaren in mijn la liggen maar nu dan toch gebruikt.
Doet zo lekker wollig aan hé?
Nog een stel wanten en een strikje.
De wanten heb ik ook nog in gelegd met witte sneeuwvlokjes.


En dan bovenaan nog een tekst die ik met de pearlpen heb bewerkt.
Al met al toch een leuke kaart ondanks geen inspiratie toch?

Ik ben blij dat ik jullie wat kan laten zien.haha! Wat vinden jullie ervan? Ik hoor het graag.
Voor nu bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.

11 opmerkingen:

  1. Zeker een mooie kaart ondanks dat je geen inspiratie hebt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ondanks dat de inspiratie op de loop is, topkaart!!
    Sneeuwvlokjes al in gebruik genomen?

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaart Marijke. Eens wat anders. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is toch een leukerd geworden hoor Marijke!
    Hopelijk voel je je snel wat beter meid..
    Liefs Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke ,die wantjes kunnen nog aan ok al is het zonnig vandaag , genietse daarvan op deze donderdag x
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met je gezondheid. Het gaat mooier weer worden misschien helpt dat. Leuk kaartje met die wantjes.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel apart met het bontrandje en de leuke wantjes, weer heel mooi gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtige kaart Marijke!
    Ik hoop dat je je snel beter voelt!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marijke ondanks dat je geen inspiratie heb, is dit toch een leuke kaart geworden. Ik wens je veel beterschap.
    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen idee inspiratie?
    Nou, ik vind dit een mooie kaart hoor, met die wandjes en het ingelegde sneeuwvlokje.
    Ik heb ook zo'n dip.....totaal geen inspiratie, zit echt héél dom een paar minuten aan mijn knutsel tafel en dan ga ik maar weer wat anders doen.
    Ik kan het niet vinden, baal er zo van.
    Maar komt vast wel weer.....toch??
    Mag ik toch hopen, moet er niet aan denken dat ik zonder deze hobby verder moet, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dear Marijke,
    I've discovered your magical snowflake card and would like to invite you to join our Friendship Challenge. Our challenge theme is snowflakes. We would be delighted if you link your snowflake card to our Challenge Gallery. What do you think?
    See you soon?
    Here is our Challenge link = https://friendship-challenge.blogspot.com/2019/02/challenge-38-alles-geht-mit.html
    Best regards
    Momo

    BeantwoordenVerwijderen