woensdag 27 februari 2019

KKT februari goud met rood



Februari is al weer bijna voorbij en met de laatste woensdag van de maand hebben we weer de kleurencode bij Martina.
Deze keer is er bij de kleur goud de kleur rood gekomen. Ik wilde eigenlijk geen kerstkaart maken maar ik kon gewoon niets anders verzinnen. Jullie wel? Dit vind ik zo specifiek kerstkleuren! Ik ben ook benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben!

Met mijn kaart ben ik begonnen met een rode cardstock en daar een rood DP op die ik nog bewerkt heb met goudverf aan de zijkanten.Het is wel een beetje doffe kleur maar wel rood hoor!
Toen heb ik daar een vierkant uitgestansd en aan de onderkant een rood met goud papier geplakt. 
Maar dat vond ik een beetje saai dus heb een plaatje gezocht die er wel in paste.
Een gezellige kerstbeer.


Je kan nog net het papier zien dat erachter zit.


Hier nog even de olijke beer van dichtbij.



Aan de ene kant een gouden boom van Ali en aan de andere kant een takje met een rode strik.
Het is vrij dof papier maar wel van goud.
Ik heb ze beiden nog extra geverfd met goudverf maar dat is niet goed te zien.
Ook de letters van de kerstwens zijn van hetzelfde papier.


Ik ben wel tevreden met deze kaart hoor. 
Maar morgen komt er bij 52 WTC weer een kaartje en die is ook rood toevallig!
Wat vinden jullie ervan? 
Ik kom zeker bij jullie langs en ben heel benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben!

Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.





25 opmerkingen:

  1. Knap gemaakt.
    Lijkt mij een moeilijke combinatie, rood en goud.
    Maar, zo krijg je wel een chique kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, een kerstkaart mag heus wel hoor ! geen probleem ! soms zitten de kleuren gewoon 'geprogrammeerd' in je hoofd en dan kan je het niet tegenhouden hahahaha
    Kaartje werd erg leuk, niks mis mee !
    bedankt weer voor je deelname deze maand ! op naar de volgende
    uitdaging,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart, Marijke. Leuke afbeelding heb je gebruikt.
    En zo heb je er lekker weer een kerstkaartje bij.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart in de gevraagde kleurtjes, mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk resultaat is het geworden
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart geworden Martina! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Marijke, wij wilden ook geen kerstkaart, maar hadden we misschien beter WEL kunnen doen...
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief kaartje Marijke, en waar ik ook achter kwam: niet alle goud blinkt, en als het teveel glimt krijg je het niet goed op de foto

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kerstkaart! Daar zorgt het leuke beertje wel voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige kaart is het geworden! Nu moet ie nog wachten tot het december is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie combi voor een kerstkaart! En de beer maakt het een heel vrolijk kaartje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn inderdaad perfecte kleuren voor een kerstkaartje en ze passen ook nog eens perfect bij dit schattige beertje. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. EEn leuke kaart en ik kan begrijpen dat je er een kerst variant van heb gemaakt, lijkt me ook niet zo makkelijk maar met twee kleuren te werken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt in deze mooie kleurencombi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart. Gelijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart in de gevraagde kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had erg veel kerstkaarten verwacht in deze kleuren, maar dat valt nog mee. De jouwe is erg leuk geworden met die lieve beer en de mooie gouden accenten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb er ook een kerstkaart van gemaakt, maar gelukkig waren het niet allemaal kerstkaarten. Die van jou is heel mooi leuk plaatje er nog bij ook.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk deze kaart !
    Deze kleuren roepen om kerst ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marijke,
    net als ik ene kerstkaart! Heel gaaf kaartje, veel te zien, en die boom van Ali vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik dacht ook eerst aan kerst, maar reserveer dat voorlopig voor de donderdagen...
    heel mooi kerstkaartje, prachtig Chinees boompje ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk kerstkaartje is het geworden. Ik dacht bij deze kleuren ook meteen aan kerst. Ben benieuwd naar je kaart van morgen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Marijke,

    Leuke KKT-kerstkaart maakte je!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een veelzijdigheid aan kaarten zie ik voorbij komen. leuk! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen