zondag 5 mei 2019

Dikke Knuffel!


Vandaag een fris groen kaartje die ik gemaakt had voor Caroline.



Het is een kaart met de opening aan de linkerkant en hij gaat dus de andere kant open!
Ik ben begonnen met een wit cardstock en daarop en heb de kaart een stukje afgesneden.
Divers designpapiertjes en ik heb twee cirkels op elkaar geplakt en een afbeelding daarop gedaan.


Een tekst en een vlinder maken deze kant af.


De binnenkant een mooie bloem op de cirkel en aan de andere kant een rand en twee stansjes van Ali.


De cirkels zijn de mooie stans van Ali.
Ook hier nog een tekst erbij.
Op de strook aan de linkerkant staat ook nog de tekst Happy Birthday die ik met goud embossingpoeder heb bewerkt.
Nog ruimte voor een tekst en klaar is de kaart.
Caroline heeft hem al lang gekregen maar ik had hem nog niet laten zien.
Ik hoop dat ze hem mooi vond, ik wel en jullie?
Ik bedank jullie weer voor je bezoekje en commentaren en groet jullie,
Marijke.





7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtige kaart.
    Die aparte manier van vouwen maakt het extra verrassend.
    Mooie kleuren maken het een frisse kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je voor Caroline gemaakt Marijke...
    leuke accentjes allemaal
    Geniet nog maar lekker van jullie vakantie daar in Frankrijk
    Hopelijk is het daar niet zo koud als hier...
    hier is het maar amper 10 graden een hele koude noorderwind en gemene regenbuien....dus lekker weer hier bij de kachel hihih
    Nog bedankt voor je schitterende verjaardagskaart die je me stuurde
    Ik wist echt niet of ik dat al gedaan had
    maar beter 2x dan helemaal niet hè...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart in deze kleur, leuk dat de kaart andersom open gaat,mooie foto's zie ik steeds op FB,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marijke. Mooie kleurtjes en leuk model is het. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, het is een prachtige kaart ! Heel mooi papier en speciaal model, en zo prachtig versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart ,gemaakt met frisse kleuren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie en elegante kaart, leuk dat hij opengaat aan de andere kant.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen