donderdag 16 mei 2019

Week 20 bij 52 WTC.


Week 20 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week laat ik jullie een kaart zien met de kerstkleuren groen en rood!
Het is weer eens een ticketstans geworden.


Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een lichtgroen en donkergroen geruit papier.


Een klassiek plaatje en een rode kerstbloem met wat kersttakjes erbij,
een tekst en een rode glitter. Bovenaan nog een rand stansje.


Op de flap aan de binnenzijde een takje mistletoe met strik en ook daarbij wat rode glitters.


Aan de flap aan de voorkant een rood geruit DP en daarop een tekst en een engeltje.
Een echte kerstkaart vinden jullie ook niet? 
Hebben jullie nog inspiratie om kerstkaartjes te maken of hebben jullie net als ik ook veel in het voren gemaakt voor de warmere dagen?
Ik bedank jullie voor je bezoekje en laat gerust een berichtje achter. Ik lees het graag!
Voor nu wens ik iedereen een fijne week toe.
Groetjes Marijke.

13 opmerkingen:

  1. Mooie warme kerstkaart! Ik heb helaas niks van tevoren kunnen maken dus ik kijk per week wel of het lukt met de kerstkaart.
    groetjes en een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Marijke, leuke he die mallen van SL
    Fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend met het mooie plaatje en de poinsettia erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Marijke. wat een goed idee om dit plaatje in de mal te gebruiken. komt mooi uit. leuk afgewerkt. Mooie kleuren. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in de traditionele kleuren, Marijke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een echte traditionele kerstkaart.
    Ik maak ze ook nog steeds, alhoewel ik het af en toe wel lastig vind.
    Zwart vind ik nu bv een moeilijke kleur, gebruik liever wit of een vrolijk kleurtje, maar voor kerst vind ik zwart altijd wel leuk en wat chiquer.
    Ik probeer, als ik een leuke sketch zie, touch ook nog een Kerstkaart te maken. Tot nu toe is het bijna elke week nog gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dit kerstkaartje in de traditionele kleuren!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen enkele kerst op voorraad, ik blijf het hele jaar door kerstkaarten maken. De jouw is ook weer mooi in de traditionele kleuren, leuk plaatje en de flapjes ook mooi aangekleed
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte kerstkaart zo in het groen met rood. ik hou daar wel van.
    Bij mij ook geen kerstkaarten op voorraad. Ik probeer ze altijd in het weekend ervoor te maken. En lukt het een keertje niet? jammer dan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kerstkaart! Jij hebt echt wel serieus in de vooruit gewerkt! het lukt me nog om wekelijks een kaartje te maken, gelukkig inspiratie en materiaal genoeg...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rood en groen zijn mooie kleuren voor de kerst!
    Een leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi project, zoveel op te zien!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie, nostalgische kaart in traditionele kleren. Leuk is de mistletoe.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen