donderdag 9 mei 2019

Week 19 bij 52 WTC.


Vandaag week 19 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Ik heb vandaag een kaart te laten zien met pinquins.


Ik ben begonnen met een lichtblauwe cardstock en daarop een wit papier die ik door de embossing heb gehaald.


Daarop het plaatje met de pinquin familie. 


Aan de bovenkant een sneeuwrandje en een bloem en tekst.


Ervoor nog een leuke pinquin uitgestanst.
Ik dacht laat ik een ijskoude kaart maken voor deze tijd van het jaar!
Ik weet niet of het erg warm is want deze kaart is voorgeprogrammeerd want wij zijn nog ergens in Frankrijk!

Voor nu wens ik iedereen een fijne week en succes met het maken van de kerstkaartjes.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke. 


9 opmerkingen:

  1. Hele leuke pinguinkaart! Het zonnetje schijnt hier nu maar heel erg warm is het nog niet. Veel plezier nog in Frankrijk.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze winterse kaart met puinguïns. En hier is het ook nog niet echt warm, na zondag wordt het warmer zeggen ze.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk winters kaartje met de pinguïns!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaart Marijke die pinguïns zijn zo leuk he
    Genietse van je welverdiende vakantie , mooie momentjes maken
    Creatieve groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Marijke.....heel erg leuk met de pinguins!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met pinguïns. Geniet nog lekker van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief zeg, dat plaatjes van die pinguïn familie.
    Ik schreef net ook bij mijn moeder, ik ben gek op die ijsblauwe kleur, dus dit kaartje heeft een streepje voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart met de leuke pinguïn en bijpassend plaatje. We hebben zo rond 5 uur een flinke plensbui gehad, dus zo'n koele kaart kan nog prima,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken het plaatje, heb het ook. Leuk met de pinquin ervoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen